~nedjelja, 29.01.2006.

vjerujem da je to sve ista osoba (plastična,barbie itd)!

ehej..evo baš sam pogledala anketu i odlučila promijeniti pjesmu..možda jednom i stavim neku pozadinu,no zasada nek bude ovakva,bijela..nekak mi je baš umirujuća,sviđa mi se..hehe...nego,prvo sam se predomišljala da li da stavim kelly clarkson ili onu pjesmu od green daya 'boulevard of broken dreams' ..i odlučila se za green day..ne znam zašto..mislim,ok,pjesma je super i sve..a i kelly sam već imala(3 pjesme) ,pa mi glupo..heh =) možda slijedeći put ona bude na redu PONOVNO,ko zna =)
nego,sigurno ste bili na blogovima od onih 'umišljenih' cura (neka 'plastična',savršena,također neka savršena,itd,itd.)e sad..to je već stara tema,znam..no svejedno ja odem na te blogove da vidim kakva su sranja dalje nasrale =) he..svi ih vrijeđaju (kujo,klinko,dijete,srećo,jadnice,kurvo i sl. laskanja).a cure imaju više komentara od svih nas zajedno,heheh!!(bez uvrede)...za većinu vjerujem da se netko zajebava,zapravo,mislim da je većina to sve ista osoba!jer znam puno takvih blogova,i većina je počela rijeđe pisati (čak 3)u isto vrijeme!tu mi nešto smrdi..ja nikada njima ne psujem jer mi se neda nit vidim koristi od toga..vjerojatno se to netko smije nama koji pušimo sve fore redom..pa ljudi,očito je da nas netko jebe..!ali,iskreno..najsmiješniji su mi ovi koji pišu tamo cijelu stranu nekih sotonskih poruka na nekom jeziku (hehhe),mislim ljudi..hehe...!=)al,dobro..treba njima pokazati!recite vi meni kako je vaše mišljenje o svemu tome?..i još jedna činjenica.od većine njih (ne znam kako od ovih koje sam navela,ima ih još puno)nemaju uopće uređen blog!da je to stvarno nečiji istiniti blog oni bi se barem malo potrudili i stavili neke slikice i tak.čini mi se da su ovi blogovi napravljeni stvarno zbog zajebvavanja drugih i tek toliko da samo seru po njima a da ovi svi se redom živciraju i puše njihove fore!..eto.poosa! tnx svima dolje na komentarima!legende
myspace

- 17:37 - Path through the blinding light (31) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design