~nedjelja, 01.01.2006.

trbušni ples =)

joj..nisam se cijeli dan danas javila na blogić...baš ga zanemarujem u zadnje vrijeme,strašnooo=(..sad sam se sjetila..ugl..nije se ni niš posebno zanimljivo dogodilo,danas su mi došli neki frendovi i frendice pred vrata da se vidimo (sutra idem van) ueeee..!!i na novu godinu susjeda je kod mene prespavala a moja sestra kod njene sestre i bilo je supać...zaspale smo u 6 jer smo gledale film 'josie and the pussycats' ..(LOL!!)a bio je baš zanimjivi..i onda sam spavala do 2 i tak..ma sve u svemu super...kad ste vi legli?hehe =))e kažite mi jel tko gledao sad film 'zauvijek u mom srcu'?tak nešt..isse film je odličan..pun je tih indijskih plesova ,odjeće...=)) meni je to tak zakon..a tek trbušni ples..isse...=)) možda jednom krenem na to baš mi je to super vrsta plesa..jel pleše tko trbušni?ajde kissam vas..znam da su mi postovi kratki u zadnje vrijeme ,al to vam odgovara,ne? =)

- 23:10 - Path through the blinding light (26) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design