~subota, 31.12.2005.

virus 'poljupca'

ahaha...=)) ja imam virus 'poljupca'..rekla mi je doktorica jučer..on se tak zove jer se prenosi slinom..hahaha =)) strašno...kaže 'netko te pljunio kad je pričao' i onda sam ja to valjda oblizala i tako ga unijela u sebe (moj zaključak)..LOL!! aha..a ima još jedno riješenje kak' se prenosi..pa nego s čim drugim neg poljupcem!! ehe....al više se slažem s onim prvim ..=)hmm..ja nisam bila vani otkako su počeli praznici..=(( pa možda i nije tak dugo (tjedan) al meni ko cijela vječnost..al zato,hehe,je doktorica rekla da sam ja ZDRAVA i da je nalaz SUPER i da SMIJEM van!! jee..=))) al ne pretjerivat,naravno..onda još danas neću van pa ću sutra malo,pa preksutra opet ne..i tak..reći ću svima nek odu u dom zdravlja jer me netko od njih zarazio..hehe =)).joj jedva čekam vanka s društvom,toliko se dugo nismo vidjeli..a mogu reć da mi doma i nije bilo tak strašno..=))) pa ak ste pročitali prošli post..hmm one sve šprdnje s koricom (frendica)..LOL!!..ma zabavila sam se ja,nema šta...ae kissam vas i svima *s*r*e**n*a *n*o*v*a *g*o*d*i*n*a* i provedite se super kad već ja ne mogu...=(( šmjc..al dobro..eto šta'š ..ae kissam vas sve !!
myspace


pa ja ću napokon ugledati svjetlo dana ljudi..!!
myspace

- 14:17 - Path through the blinding light (15) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design