~petak, 30.12.2005.

djeca su sve perverznija (strašnooo)

..e,pričinjava mi se..nešto..pogodite što.NASTAVNICA! iz matematike koja je pretprošle godine ošla ..vadila sam ujutro krv (opet!!!)nije me uopće bilo strah (umišljeno),i sada me ruka uopće ne boli jer sam čvrsto stisnula vaticu,što prošli put nisam.(krele)..eto..e da ono s nastavnicom..čim sam ušla pričinila mi se ta nastavnica..i ja onak sjednem i pogledam frizuru..ISTA!!samo je boja neka tamno plava..ja onak,paff..nije ona ..al užasno liči!(nastavnica je imala crnu)kad ugledam tjeme crno(znači boja)..tračak nade..heh =)) i ona meni maže ruku alkoholom priprema za..khm..ugl...znate za šta već..=) i vidim ja te nokte koji su mi se dobro urezali u pamćenje..lak sivo ljubičasti..bila sam tak sigurna..i to mi je užasno odvuklo pažnju (možda se zato preseravam da nije boljelo) =))))..eto..i sad ne znam..al ona je u mirovini..lol!! ne znam..e da..došla sam kuć..digla sam se u 6.uff..a nisam uopće umorna..hah..i poslala ja diu meni po knjižicu ,ja ne mogu vadila sam krv..pa kao..ne znam točno zašt ne ne mogu al dobro.(HAHAHA)..i eto..i ona ode..i ja onak mislim kak bi htjela da mi dođu neke,barem neke, frendice pa nismo se sto godina vidjele jako mi nedostaju..i ja otvorim vrata i ono tonka,maja i dia...=))) baš sam bila happy =) ..pogotovo zbog maje koju nisam takkkkk dugo vidjela!.i onda smo se počele šprdat (moju ciglu,naravno)..i eto..to mi je nedostajalo..ahaha..a sad ima nešt što me ubija cijeli dan..fuuuujj..ogavno..ja i korica bile na chatu neki dan kod mene..i svima govorimo da pošalju sliku na mail (dali smo neki koji ne koristimo) isse...a ružni su..LOL!! znam zla sam..al ja nisam ništ naspram korice..ona je tak zla ma njoj su svi odvratni..=))))) a meni su se bar trojica svidjela =).. e strašno..naravno nije bilo samo takvih slika..bilo je i onih,hmm, 'nezgodnih'..znate na šta mislim..isse.. =)) grozno..pa koji su to imbecili...slati k***c nekom na mail!!?? nas dvije smo ostale šokirane..hehhee =)))i sad cijelo vrijeme ahhhhh..te slike odvratne..fuuuuuuuuujjjj....i sad ponovo idemo na chat.(zamisli).i jučer je isto bila i svakom smo govorili pošalji sliku SEBE,SVOG LICA! ne svog 'malog frenda'..e bile smo tak odvratno zločesto perverzne..PERVERZIJA ČISTA.loool..a šta'š..pubertet =))i onda nas je jedan pito odakle smo i ja sam napisala iz USM-a..haha on pita kaj.?? i to isto pita korica..hehe napišem ja iz:udruge samohranih majki...aaaaa...korica ne može disat..hehe =))baš smo bile zločeste al eto bilo je zabavno..i danas ćemo =))))) eto idem..rondam tu po tipkovnici a ova mooja 'sestra' spava (iako više čisto sumnjam) =))i eto..sad će doć korica..ak se nađete na chatu..hmmm.nemojte slati svoju sliku!!

- 09:51 - Path through the blinding light (21) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design