~nedjelja, 25.12.2005.

iznenađenje!!

da..znam..naslov je glup..al..eto =)....pa uglavnom..jučer navečer mi je sestra ošla na polnoćku.i ostali smo tata,mama i ja.i ja onak pogledam oni već metili nekaj nama pod bor...=))) i oni kažu ajd otvori..kažem ja ma ja ću s njom..i dobro..i ja onak odem u sobu..i ja MISLILA oni legli..i ok..ja onak polako,kad mama u dnevnoj..joj!!i kaže ona meni-kud si ti krenila..=))) e to ste trebali vidjet..i uglavnom,naravno,nisam mogla izdržat i ja onak..otvorim kad ono.....isseee...dobila sam ............-ČETKICU ZA ZUBE!!!!!NA BATERIJEEE!!!!....hehe...malo sutra....=))...mobitel..sony ericsson..isse..ne znam još ni koja je vrsta pa vam ne mogu staviti sliku.,.a i svejedno..meni je ok i glavno da je u boji i da ima sve funkcije koje sam htjela..i seka je dobila mobitel(imale smo prije zajednički =(( pa se pokidao).i ok obje smo baš happy...al toliko su se istrošili..tak mi je žao..ne znam..uglavnom.,..sad cijelo vrijeme čeprkam nešt tu po njemu....isse..=))..jel još netko dobio nekaj kaj nije očekivao??nadam se da ste svi zadovoljni..ja jesam =) ..heh..e da,htjela sam vas pitat šta mislite o onom luđaku Austinu Powersu..on je takkk gadan,tek ti njegovi zubi odvratni,al meni tak smiješan..a film je još gluplji,al ja ga svejedno svaki put gledam..moju mamu taj film jakoooo živcira..=) eo bio je neki dan na tv-u..nemojte mi reć da ga niste baš nikada gledali..??a tek onaj dr.evil..isse...i ona njegova kopija mini-me..isse pa ja disat nisam mogla..ajd kažite mi jeste vi na strani onih kojima je taj film glupost živa,ili onih koji ga vole pogledat po već (barem u mojem slučaju) 50. put..? =))ajd uživajte mi evo slike..e da..jučer sam napislala novi post..i stavila tak punoo smiješnih slikica,looode su..i on mi je prizno samo neke...grozno..popizdila sam..znate kak su bile smiješne..ufff..=(( ah ništ probat ću ponovno neki drugi put kad budem imala vremena..........joj kiss svima..=) ;) :) =]
ovo je austin..=]

evo ga tu i dr.evil i njegova mini kopija zvana 'mini-me' ahah =))...

eheh..evo još jedna slikica:

ajde kisssssssss

- 13:57 - Path through the blinding light (21) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design