~subota, 24.12.2005.

...došlo mi..

htjela bih vam reći nešto što možda neki od vas nisu znali o svima nam poznatom Adolfu Hitleru...znate šta je sve radio..i znate da je kriv za mnoge logore u kojima je ubijao na milijune židova ..Za njegov ljubavni život karakteristično je da je uvijek imao odnose samo s malodobnim djevojkama..jedna o njegovih izjava je glasila ovako:''Nema ničeg ljepšeg nego odgojiti nešto mlado. Djevojka od 18, 20 godina podatna je poput voska.''..=)))..znate da je imao 3 žene?prva se zvala marija(16 god),druga geli(17 god) i treća eva(17 god)...strašno...pa šta su te mlade djevojke vidjele u njemu? :I ..marija je pokušala izvršiti samoubojstvo,geli ga je i izvršila,a eva braun se i ubila zajedno s njim 1945 godine...??..govorio je da je za njega čista samo arijevska rasa(ljudi koji imaju prirodno plavu kosu i oči)a on je sam bio crn...??..uglavnom..evo slikica hitler i eve braun..a marija i geli nisu bile toliko poznate pa njenih slikica nemam..
ovo je pogodite tko..

a ovo je eva braun..


a ovo je auschwitz(logor)

=(((..meni je tako žao tih ljudi..što su oni njima sve radili...grozno..pa zamislite tu situaciju u to vrijeme..palili su ih mučili,i tjerali da goli stoje na snijegu pri vrloj niskoj temperaturi..tada bi većina naravno promrzla i umrla.u mukama,patnji i boli..a o razdvajanju roditelja od djece da ne pričam.
hvala svima na komentarima na prošlom postu..javit ću vam kakvo je to iznenađenje bilo...=)..e,da, ruke su mi mal bolje al još ih uvijek ne mogu onak ravno ispružit i ispravit..boli me vena...uuff..e jeste znali da se bin ladenova nećakinja počela baviti glazbom?zove se walfa bin laden..pa šta..treba se i njoj dat šansu,nije ona kriva što joj je tetak il stric ne znam više,najveći svjetski zločinac..ja danas sam o nekim zločincima..heh =)) a jednostavno tak sam raspoložena danas..ajd kiss..s tim da navečer neću doć napisat novi post već ću sam dijelit komentare...da vam nešt poželim...SrEtAn BoŽiĆ i SrEtNa NoVa GoDiNa!!!! =)))) SVE NAJBOLJE I NEMOJTE BIT SEBIČNI,TE OČEKIVATI NE ZNAM KAKVE DAROVE..GLAVNO DA STE SA SVOJOM OBITELJI,TE DA STE SVI SRETNI I DA SE NITKO NE LJUTI NI NA KOG!! KISSSSSSSSSSSSSS!!

djed božičnjak je tu s vama!

- 14:31 - Path through the blinding light (20) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design