~petak, 23.12.2005.

ne budi zao i pročitaj!! heh,zamisli..

pa šta reć o današnjem danu...ok ima još dost,može se svašta izdogađat al ovo do sad je već bilo i previše uzbuđenja za danas..!!prvo sam tri tjedna bila bolesna..mislili smo da je to samo prehlada i da će proć..i ok..i meni se stvori onaj šlaim (pisala sam o tome)i mi odemo kod doktorice..i ona mene pregleda i kaže da moramo vadit krv..naravno,meni suze odmah na oči(inače,jako ne volim injekcije)i ok..i odemo mi danas ujutro...i niš..boljelo je,neću srat..i niš dođemo kuć mene još mal boli ruka al ok..i tata ode radit..kad dođe on nakon nekih 1,2 sata i kaže ajde ponovo iz druge ruke..ja onak-hehe zeza se.uvijek me tak zeza..i kaže on -ne-..ozbiljno..isse ja sva uplašena...i mi odemo i oni mene u drugu ruku...sad izgledam ko da sam se drogirala....=) hehe strašno...a dobro..i onda mi je na putu tamo rekao,da,dok mi bude bockala,da mislim na to kakvo me iznenađenje čeka na božić...rekao je da ću skakat do plafona i ja i sestra...??..mislim.,šta bi to trebalo biti tako divno,krasno da ja skačem do plafona?nemam blage veze...kaj bi moglo bit..al dobro još bolje..bit će iznenađenje....e stvarno me sad bole obje ruke,ko invalid sam..strašno.....e hvala svima na komenatrima, al moram pitat ovo što me tak muči....ZAR JE STVARNO MOJ BLOG,ZAKON,DIVAN,KRASAN I SVE ŠTO GOVORITE?pa ja u to ne vjerujem..........pa u početku sam bila sama,samcata s još dvoje,troje njih....a sad..= )))) ma lolim vas!!a dobro...stvarno još uvijek ne vjerujem..i još kad pogledam kako je izgledao na početku,pa to je strašno.....=) suho...blijedo,odvratno!a sad-hehe :))) sad kad sam ja uzela malo vremena i upropastila ocijene....sad je već ljepše..;)))a ono s full dobrim i zanimljivim idejama....??..ne kontam..ja to uvijek na kraju posta moram nekaj pitat i tak...a sad ni sama ne znam jel to zato jer me to zanima(lol)ili sam da nekak prikupim komentare??..hehe.......zamisli...baš sam imbecil.jel i vi to radite??hehe..jel imate i vi problema s tim komenatrima ko ja?..pa šta oni nama uopće toliko znače..?pa dovoljno je da troje čita-i to je nešto.. <- TAK JE MOJ BLOG IZGLEDAO U POČETKU ;))) ..al ok...ajd toliko vas ima tak super zanimljive blogove..a tak malo komentara..toliko ima super zanimljivo uređenih blogova da je to nevjerojatno...onda meni moj naspram njih-baš nije više tak lijep = )))) ajd dosta vidi mene..u pretprošlom postu pišem kak ne volim duge postove a vid mene.......strašno...uglavnom..ajd čujemo se sutra..neću vam još zaželjet sve naj za božić...ima vremena =) pooooooooossssssaaaaaaaaaa.kizZ
PS:uredila sam dno boxa..pa kog zanima nešt o meni i mojim frendovima nek ode pogledat..heh =))

fuuuuuuuuj

- 14:44 - Path through the blinding light (18) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design