~četvrtak, 22.12.2005.

o popularnosti..

znate da i osobe za koje se najmanje nadate,tj,najmanje su šanse da biste pomislili uopće na to,imaju sve isti cilj?aha...sve idu za tim istim ciljem-popularnošću..eh ja sam se u to uvjerila i vjerujte mi;nije mi bilo drago to ćut..čak mi je i krivo što sam to saznala,jer to od nje nisam očekivala.barem ne od nje.e onda sam se malo prešla i opekla,i žao mi je što to nisam prije shvatila.dobro otvori oči pogledaj svijet oko tebe malo bolje,puno ćeš toga novog primjetit,i u mnoge ćeš se osobe razočarat.¤ i ja smo prije bile najbolje prijateljice,doslovno nerazdvojne,no nakon tog divnog razdoblja sam toliko toga shvatila i jako sam se razočarala..isse..i pomislila;pa zar i ona??!
ps:obožavam američke filmove s tim popularnim curama,zakon su.. heh ;c))
i još sam nešt htjela reć...osoba koji mi najviše na svijetu znači(nemojte odmah pomislit da se radi o joj,nekom dečku ;)) )me nije nazvala,nije pitala ništa u vezi mene,nije poslije škole došla do mene..ništa..ama baš ništa.možda je tako i najbolje.

myspace


myspace


stavila sam ove dvije fotke jer mi se čine prikladnima za tu temu..u ovome prepoznajem sebe i anju..heh..moju najbolju frendicu..;)) ..mi se tak zekimo da sma ja anđeo a ona vrag
i evo malo smiješnih sms-ova..može..?kreni!!
1.reci 2 vrste sladoleda.jesi li?ne idemo dalje dok ne kažeš..ozbiljno.sad reci 2 vrste cigareta.jesi li?e sad reci 2 rjeke u Argentini.šta je bilo?ha ?lizanje i pusenje ti idu a geografiju nemas pojma!!
myspace


2.žao nam je,ali vas pimpek nije prihvacen u "GUINESOVU KNJIGU REKORDA" zbog nezadovoljavajucih okolnosti.pokusajte u knjizi "CUDNE MALE IZRASLINE".Hvala
myspace


3.ležim u krevetu,gledam nebo i zvijezde kako prekrasno sjaje poput tvojih ociju i mislim............JEBOTE, GDJE MI JE KROV???
myspace


4.ljubi me-ljubit ću te...voli me-voljet ću te...čuvaj me-čuvat ću te....varaj me-ubit ću te.
myspace


5.teško je nekomu reći da ga voliš i da mu želiš darovati sve,a još je teže voljeti nekoga tko ti je dvaput rekao ne.
myspace


6.mijenjam dečka s motorom,za dečka s autom.ŠIFRA:dolazi zima!
myspace


7.-doktore sve slabije pamtim!
-mhm,a od kada?
-šta od kada?

8.što se najgore šišmišu može dogoditi dok spava?-da ima proljev..
myspace


9.draga,moram ti reći strašnu istinu..firma mi je u bankrotu,otac me se odrekao i uzeo mi auto..hoćeš li me i dalje voljeti?
-da,ali ćeš mi nedostajati. :)
myspace


eto to je to...ajd kizZ svima vama doma i vama koji ste još u školi...cmok!!
i još nešt..heh ;c))
myspace



- 13:18 - Path through the blinding light (29) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design