~srijeda, 21.12.2005.

potrčkalo jedno..;((pa tužno ali istinito..

..hah..danas sam se cijeli dan izležavala...i uglavnom bila na blogu..te prokontala neke funkcije..ahh hvala bogu da sam sredila ono što me toliko mučilo..isse..kako promijenit ono 'komentari'i 'printaj' u nekaj kaj ja želim!heh i nakon puno čeprkanja ja skontala...i promijenila..ŁoŁ..i naravno,ne bi ja bila ja,da nisam nešt smradala..heh ;c))nestali su mi komentari zato jer sam prčkala gdje nije trebalo..a dobro zato sad čekam diu da dođe iz škole da mi donese knjige i da s njenog bloga prekopiram nekaj..uglavnom...nisam bila u školi zato jer cijelo vrijeme kašljem s onim odvratnim šlaimom..uhhhh,fuj.;c((((e sad sam stavila pozadinu,pjesmu,slova i sve onako kak mi odgovara i sad sam mirna..neko vrijeme neću bit dosadna s tim funkcijama zato jer mi je muka više..ljudi kak je vama bilo u školi?pa sad kad pogledam koliko mi vremena provedemo u školi,isse pa to je strašno.....čak mi je i bilo dosadno jer nisam imala šta za radit..heh ;)) ..moram vas nešt pitat..

jel ste ikada imali iskustvo da netko iz vašeg razreda trči za vama i vašim frendicama?
meni je takvih osoba iskreno žao,ja njih ne volim vrijeđat i okrutno ih otpušit ..ali ima kod nas jedna ¤¤¤¤¤ koja cijelo vrijeme trči za nama!jednom smo tak mi izašli van (to je bilo davno,davno,prije tak da ne osuđujte)i ona je krenila s nama..mi smo slagale da idemo u grad..no ona je i dalje išla za nama...onda smo joj nekaj rekle i zbrisale..;c I znam okrutno,no svejedno smo bile treći raz..heh ;) no sigurno to ne bi napravile da ona sama po sebi nije malo glupava prvo nas ogovara kod nekog drugog,a onda kada nju taj netko otpuši dolazi kod nas..ufff.;))a eto šta'š..ako moje frendice ovo čitaju znaju bome o kom se radi ;)))ma ima ih više takvih al eto ¤¤¤¤¤ sam izdvojila kao 'najbolji' primjer..a dobro..recite mi jel imate vi kakvo slično iskustvo?i što ste tad napravili?heh ;)) i recite mi što kažete za novi dizajn? pooooooooooooosaaaaa




How will you DIE?
Name / Username
You will die of a horrible disease
At age 68
This Quiz by Confused_Pete - Taken 791164 Times.
New - Help with love and dating!


tko voli,nek izvoli! ; D

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design