~utorak, 20.12.2005.

...° pReDuGłm P°$ł°oVłm@ ł Mr@čNłm BŁ°g°vIm@...;c) <- moj smajlić..heh šta kažete?

napokon sam sjela za komp...bila sam na rođošu od bratića.a ujutro sam se digla u 8 h i otišla kod die da učimo hrvatski(medijsku)ja izgubila čitanku..isse..i ajd..nije još rekla ocijene,bilo je pet pitanja(ono osnovno)i imam jednu grešku..već gubim peticu..;c ((ajd neću vam previše pisat o školi jer znam da vas to ne zanima,tj. nije zanimljivo...tak nekad i ja razmišljam.. neg bolje da ja vama kažem ono kaj sam htjela..; c )) e,da..jeste skontali fora smiješka?haha ja ga sama sad osmislila..baš je kjut..; c ))skontala sam da ne volim tužne i mračne blogove..znate kad cure pišu nešt tužno(pa i dečki)i tak..ne volim odma sam i ja sva nekakva.mlohava..ne znam kak da objasnim..no dobro ajmo dalje...htjela sam još reć da ne volim kada ljudi pišu PREduge postove..znači ne duge već preduge..znate na kaj mislim??kad nešt razvuku prijeko cijele stranice i sad ti čitaj..eto meni se iskreno to nikad ne da...ja sam napisala jedan dugi post jer sam jednostavno to sve htjela opisat,a to je bilo mal duže ; c ))i naravno,nikome se nije dalo čitat..kontam ; c )))..e baš mi je krivo što sad svi moji znaju za ovaj blog...baš je bed zato jer sad ponovo ne mogu opisat nekaj u školi a da se ne prokonta o kojem se dječaćiću radi ..heh ; c )))e ljudi pa vi ste legende....hehehe komentara ko u priči..al neću više rekla sam da više neću biti ovisna o njima..liječim se..i ide mi.a šta kažete na pozadinu?meni je baš kjut..i još sam nekaj tila reć.blago ovima koji žive na moru..isse ; c )) pa oni svaki dan,svako veče gledaju u to prekrasno more.,..a preko ljeta ne moraju platiti da bi se kupali u moru.....strašno........ccc..rekla sam mami da ću se udat za dalmatinca.

rađe ću ja staviti neku slatku sličku ; c ))
myspace


°°°°hahah ; c ))) znam da je šprd,al slatko je ; c ))) zar ne?
e,da...osvrnite se malo na anketu...zanima me vaše mišljenje..puuusssssssssa lolim vas sve puno puno.!!.;c) °°°°

- 22:53 - Path through the blinding light (45) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design