~ponedjeljak, 19.12.2005.

pozz svima koji su se ustali ovak rano ko ja a pozz i onima koji još spavaju..heh ;o)

pozz svima..ljudi pogledajte dolje u koliko je sati ovaj post napisan..heh..9 ujutro..to vam je za mene jako rano s tim da se ja budim oko 12..al danas idem u školu popodne pa sam htjela napisat post za ove koji idu ujutro u školu..pa da mi eto...imaju na šta ostavit komentara..heh ;))))al ne znam stvarno šta meni ti komentari toliko znače..mislim,kad pogledam okolo po blogovima,samo ja još tu stenjem o tome,nitko se više time ne zabrinjava ( ; ..heh..čini mi se da vas je prošli post potakao na slanje komentara..heh i tnx svima koji su mi nešt ostavili..;) ..jedva čekam praznike..isse...zato jer nema škole,kao prvo,a drugo jer ću moć po cijeli dan bit na blogovima.....onda ću bome redovito svima koji čitaju moj blog ostavljat komentare...a potrudit ću se i da upoznam i druge blogaše. htjela sam počet čitat blog nekog gay dečka..al ne znam..stalno stavlja neke slike muškaraca koji se ljube..ja ne želim biti glupa,nit pravit neke razlike među ljudima,al meni se to iskreno malo gadi...ne znam..čak mi je i bolje vidjet cure nego muškarce..makar i ovo i ono..uglavnom.....

jel vi smatrate da je homoseksualnost normalna,mislim normalna,ono da vam je ok,ili vam to baš i nije ugodno vidjet?

ps:navečer dođem i ostavim vam komentara..sad pišem test iz matoške..pa pnda moram štrebat...ajd BIG kiss svima!
myspace


<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design