~subota, 17.12.2005.

"neću tebe,ti si debela" ??

ljudi pa ja napredujem!!ko' bi reko...skontala sam kako izdvojit neki tekst i kako podebljat slova ..;)) zamislite ja se tamo mučim,stavljam ono b ispredi i iza riječi koju želim podebljat..i sad..na kraju skontam..da se treba povuč mišem preko te riječi i kliknut B ili I...isse..;)) sad mi neugodno..heh..bila ja na rođošu od susjede(sad je treći raz)i ja onak ajd idem neugodno mi ide moja seka koja je prvi(srednje) zašt ne bi i ja..a hvala bogu da ima sestru od 15 godina(ko i moja seka)ona mi je super,pa sam bila s njom ,sestrom i jednom malom ingom u njenoj sobi..svima ostalima je ulaz bio zabranjen..heh ;))a klinci dreče,vrište,ciče,kako god .,uglavnom da poludiš...ja onak aj idem ih nečim zabavit i ja onak njima namještam glazbu smišljam igre i tak...hehe..e al ovo moram reći.bila jedna mala curica dea..i ona je malo bucmasta i nitko nju nije htio u igri "dame i kavalira"mislim grozno.....svi onak neću tebe ti si debela i tako...strašno..i kaže moja sestra jednom malom eddyju (dea njega voli)neka nju odabere slijedeću..i on , odabere jednu drugu malu...moja sestra njemu zaprijeti..heh ;)) i on nju odabere...da vidite kak je bila sretna!baš mi je bilo drago..i tak onda jelena nju odabere,pa još neke male onak dobre curke..i tak...heh sad sam happy...mislim osijećala sam se grozno..ne družiti se s nekim jer je debel?ili mršav,ružan šta god,svega se danas može vidjet...dobro ajd tak je znalo biti i kod nas u tim godinama al opet...pa zar stvarno se pretvaramo u zle ljude koji ocijenjuju preko vanjskog izgleda?zar više nikom unutrašnje "stanje"nije bitno...dea se sakrila u hodnik i jela pizzu...;(( ..mislim,grozno..

recite mi jeste imali kakvo slično iskustvo ili se nedaj bože našli u takvoj situaciji?
ajd idem ...čujemo se sutra wish me luck dobivam ocijene iz fizike....;)) ajd kiss svima vama na mom blogu..a i ostalima..svugdje okolo..heh bok
myspace


e jel se ovo samo meni čini,il bi ovo na bigoo-u trebala bit halle berry?
myspace


a ova baba...heh ;))))imam takvu već jednu dolje u boxu,baš su mi cute te sličice..heh ..

- 23:14 - Path through the blinding light (12) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design