~utorak, 13.12.2005.

druge dimenzije...heh..

prije svega da pitam jedno važno pitanje-vjerujete li u boga?jel ima tko ovdje a da ne ide na vjeronauk(kao moja frendica)jer je dosadan?dobro sad........ajmo dalje..htjela sam pitat da li vi vjerujete da negdje daleko,gore na nebu postoji prekrasno mjesto,prekrasna vrt(kako ,smo to učili u školi..;) )pun cvijeća,dobrih životinja itd?ja ne znam...kako to mjesto uopće zamislit?kako tamo živjet..u vrtu....krasno........jeli to nešt kao grad ili šta?objasnite mi,zanima me baš kako vi stojite na tome...nama je nastavnica,moja razrednica predaje mi vjeronauk,govorila da to nitko ne može objasnit da čovjek ne može ni zamisliti kako raj izgleda....i da li vjerujete u NLO(za neupućene-vanzemaljci)?ha?mislite li da smo sami tu u svemiru ili postoji još jedan narod(ne moraju biti oni mali zeleni)slični i inteligentni ko mi?pogledala sam dost zanimljivih dokumentaraca o nlo-u....i o ljudima koji su ih navodno "vidjeli"i čak su neki od njih(kao)imali izravan susret s njima...smatrate li da ti ljudi lažu ili su prolupali il' nešt peto?..............ki$$

- 14:40 - Path through the blinding light (15) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design