~ponedjeljak, 12.12.2005.

viva la rakija......heh..:)))

..ljudi jesam vam rekla da mene mama ne pusti na super party kod frenda zato jer misli da ćemo se napit??lolll.....vidite da ta pića same probleme stvaraju!heh..pa kakva uopće korist od toga kada se napiješ..povraćaš..uaaauuu,ajmo svi povraćat ,kak zabavno..ja se bojim povraćanja i uvijek cmizdrim...al stvarno,šta da radim kad me toga strah..lol.......:))) ...al meni je odvratno kada idem po frendicu za školu(ona živi na 6 katu)i u liftu moram trpit nekog smrdljivog čovjeka..sve do ŠESTOG kata....neki dan kada sam išla po diu,u lift je ušao neki deda koji je smrdio po RAKIJI.....arghhhhhhhhhhhh...fujj..zamislite sebe u toj situaciji..(čast iznimkama,heh)..nisam mogla disat..odvratno..eto zato mi se to gadi..i šta kad se mladi dečki ili cure napiju?šta time postižu?ajd vi meni recite!!ovaj boris se malo napio al nije on sad pio neznam šta već malo bambusa pa je povraćao......i hvala bogu,kaže da to neće ponovit..;)))) ma super je on meni..e da...pomozite mi kako da nagovorim mamu da me pusti na pary za novu?ali ako vam kažem da ju je jakooo teško nagovorit?oće mi tko moć pomoć?zahvaljivat ću mu sve do ne znam.......ne stvarno..VALJDA NETKO SHVAĆA KOLIKO ŽELIM IĆI TAMO...ITKO?...BILO TKO??......moram ić na taj party bit će tamo i netko ko mi se kić sviđa..i....jednostavno ne znam..moram biti tamo...pa neću se jedina izolirat(osim što dia neće ić)..i svi ostali idu..pliz..i riješavajte onu anketu prdni..pliz...hehe...sam da kažem; meni uopće nije neugodono prdnit pred frendovima a kod kuće da ne pričam..pa šta bože...........tata me zove prdoljica-s razlogom,bome.heh...ajd idem i komentirajte mi posebno ovo za nagovorit mamu.........lolim vas ajd poozz...svima..heh ,)))..

obožavam ove ankete...ne znam zašt..heh ..
myspace

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design