~subota, 10.12.2005.

.......isse...."miss simpatičnosti"....lOl..hehe...

kao što i sam naslov kaže..lol....šta je ovo koji god blog otvorim samo piše ovo; "kod nas se u školi biraju miss i mister simpatičnosti!"strašno.............a šta'š...kod nas se ISTO bira ali samo miss simpatičnosti...šta je njima?!šta se to proširilo po cijeloj hrvatskoj ili!!??ne bih se ja za to prijavila...mislim,ok..kod nas se prijavljuju samo klinke iz 2 i 3 razreda,ali da se netko iz 7 ili 8 razreda prijavi?onak,LoL..hehe....stvarno mi je ovo neki tjedan ljepote....prvo ana i mia,pa sad ovo....šta je slijedeće..??..heh...samo mi nemojte reć da se i kod vas vrši ista "inventura"?ha?.....uh..ljudi danas skoro svi moji frendovi idu na klizanje a samo ja ne idem...isuse bože!!!skoro nikad nigdje ne idem s njima jer uvijek nešto iskrsne...pa bogte....kaže moja mama"šta mi nisi jučer rekla,sad se neću žurit s ručkom!"isse...jel i vas vaši tako muče?...ah nadam se da ne......btw:koga zanima danas je izbor za miss svijeta(odraslih,fala bogu)i naša će bit tamo....meni ona baš nije nešt al s tim da je meni najlijepša među drugima ispala,hebe mi se....ajd pusa svima ....mojim malim missicama i misterima...hehe...LoLčInA!!
myspace

- 12:37 - Path through the blinding light (11) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design