~četvrtak, 08.12.2005.

........::::::nakon prekida::::::.........

e ovako..malo mi se raspravlja o "glupim" dečkima..ne znam zašto mi je sad to došlo na pamet,al eto,oću o toj temi. (; ..zašto dečki(barem većina)kada prekineš s njima govore da si glupa,krava,kurva,ružna i slično?mislim,meni se takvo što još nije dogodilo,ali mojoj frendici je..pa mislim,prije toga ti je govorio da si lijepa,zgodna,super,da te voli,obožava,da ne može bez tebe i tako dalje..a sada?odjednom se kao sve promijenilo.preko noći,što je najbolje od svega. (; jel oni time žele pokazati da vaš prekid njega nije povrijedio,želi ispasti snažan i kao da može imati svaku curu koju poželi?(barem je tako bilo u ovom slučaju..)pročitala sam post www.nicolina.blog.hr u kojem ona piše o jednom svenu u kojeg je zaljubljena..stvarno je kreten..i to me navelo na pisanje ovoga posta..o "glupim"dečkima..ej,pa zašt ja uopće stavljam navodnike?!pa tu ne ne trebaju navodnici..glupi dečki..baš dobro zvuči....;))))).PS:NE MISLIM NA SVE DEČKE,SAMO OVE KOJI SU SE PRONAŠLI U OVOM OPISU! ;)..baš me zanimaju vaši komentari..posebno nekih dečkiju ako se nađu ovdje,ali naravno i od vas cura!heh..ajde moram u krpe...ciaos...big kiss svima..;)
myspace


myspace


PS:zanima me kaj mislite o ovima dvjema slikicama ? ( ;

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design