~utorak, 06.12.2005.

-_-_-_NoVi PoSt_-_-_-...a šta oćete nemam ideje!

e ovako,današnji dan je bio grozan..pol sata prije škole sam saznala da pita povijest,otišla sam kod anje da učimo zajedno i niš nismo naučile...hvala bogu neka je studentica došla predavat,pa sam se izvukla no slijedeći sat je rekla da pita...uf..(; ...iz fizike sam dobila tri(jeeeeej!)baš sam happy,glavno da više nije jedan...hehe..;)))) ..no ima i onih koji su opet dobili jedan...baš mi ih je žao ;znam kak je meni jednom tak bilo..eto to je to...maja je bila usrana cijeli dan...fićo se naljutio na nju(inače,maja je zaljubljena u njega)i on to zna..naljutio se valjda zato jer je maja nešt bila rekla i njemu je to zasmetalo..ma više ni sama ne znam..samo znam da mene _ _ _ _ ne šljivi ni pet posto i dalje!!ahh,šta'š takav je život..hehe..(; ..ma ima još svega i svačeg što se izdogađalo no meni se stvarno ne da...umorna sam i moram za sutra učit zemljopis..!TEST!..i biologiju...!PITA!heh..ak ja to sve budem stigla......svaka mi čast....dobila sam neki negativan komentar kojeg sam izbrisala..mislila sam da je to moja seka poslala da me malo zeza...;))) ..no kasnije je rekla da to nije ona poslala...ma uf,da joj još i povjerujem!a dobro...možda sam ga i trebala ostaviti....sad kad ona nije napisala...ajd vam napišem šta je pisalo....dost je NEGATIVNO ak ste mlađi od 12..:)....hehe..ovak "ajd pičko mala debilska šta si tu umišljaš mrš sa bloga šta oš da ti svi sad ostavljaju komentare tu..." ja onak de dobro..hehe..a dobro..svatko ima pravo na mišljenje,zar ne?pa imam tako i ja svoje....AKO SE NEKOME NE SVIĐA OVAJ BLOG,JE LI U PITANJU MOJE PISANJE,NISAM ZANIMLJIVA ILI SAM JEDNOSTAVNO "GLUPA KO TOČAK"NEKA NE DOLAZI I NE ČITA MOJA "SRANJA"OD BLOGA...SVOJIM ZLOBNIM KOMENTARIMA NEĆE NIŠT,AMA BAŠ NIŠT PROMIJENIT NA MOM BLOGU.."SORRY".....the and......(;
myspace



a joj.....;))))) ...baš je cute slikica..hehe...a i ova...morala sami ih staviti...znam glupa sam..lol..;)
myspace



- 20:52 - Path through the blinding light (18) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design