~subota, 03.12.2005.

O PRIJATELJSTVU

ovako danas mi se neda pisati o tome kako sam provela dan,već bih voljela postaviti ovako jedno "opće"pitanje,jer me zanima vaše mišljenje..reći ću ukratko.,danas sam bila u tri na klizanju s tinom,bilo je super sve dok se ona nije razlijepila po podu(pala je preko nekog dečka)i pokvasila si hlače i uganula ruku..prije toga(minut prije)je jedan dečko izvodio neke vratolomije i pao,te raskrvario nešto kod oka...grozno..ja sam odmah prestala klizati-i zbog tine a i zbog straha,evo svaki put mi netko mora ulit strah u kosti-a baš smo se fino zabavljale...šteta je što nisu bili nikakvi dečki naših godina s kojima se inače šprdamo,mi cure,i bude nam zanimljivo.....-jedino loša strana toga bude to što nam oni podmeću noge ,pa se mi ubijamo po podu,no nema veze ......(;..dia je rekla da danas ne može na klizanje..ja sam njoj jučer rekla nešto u lice,jer mi je stvarno jedan njezin komenatar "prelio čašu"................(;.........(;...............(;.......al sam zla..........(;............
kada sam se vratila s klizanja,navratila sam do anje po nešt za likovni što sam ostavila kod nje prije tjedan dana........ona se spremala za party kod borisa....rekla je da ide i dia...ja sam upitala-onako ne izravno-a kak je dia doznala za party?-mislim,rekla je da će biti cijeli dan kod bake...ma dobro______..ajmo dalje..falila im je još jedna cura da ih bude jednako(dječaka i cura)pošto smo ja i tina bile na klizanju-nije da si sad nešt umišljam-oni su pozvali diu....žao mi je jer ona je zapravo nama bila samo zamjena...stoposto će kada dođe kući mene nazvat i pitat -pa zašto ti nisi išla na party?-onako ponosno kao ona je bila nju je društvo pozvalo a mene izoliralo...ne želim da ispadne kao da sam ja neka tu glavna tračerica ali ono,,,,istina je takva......
e sad da pređem na ono pitanje zbog kojeg sam i napisala ovaj post..hehe (;
"da li trebam reći nekoj osobi istinu,ne želeći je povrijediti iako znam da bi nju ta istina povrijedila?"
i još jedno BITNO pitanje..............................
"da li je prijateljstvo kada ti prijatelj-prijateljica govori da izgledaš kao klaun u nekoj odjeći,da ti se hvali kada ode negdje bez tebe a kasnije ti bude drag i dobar prema tebi ??"
ljubim vas sve nadam se da ću sutra navečer kada otvorim ovaj svoj blog naći neki savjet koji će mi pomoći u nekim mojim nedoumicama..ciao
(jesam dobro napisala tu zadnju riječ?....(:.....hehe bokić................................

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design