~subota, 03.12.2005.

e ovako dragi moj....tražili ste da vam stavim blog onaj o anoreksičnosti..pokušala sam staviti link ali mi ne prihvaća pa ću vam objasniti kako da dođete do njega..u pogodak(to je na početnoj gdje tražite neki blog)upišete this crazy world..e pa otvorit će vam se odmah na prvoj stranici taj blog piše ovako:tHiS cRaZy WoRlD..i u nastavku piše nešto ovako:
...-...
26.11.2005., subota Ana & Mia E ovako.. nemojte mislit da sam pukla ko kokica nakon što pročitate ovaj post.. inspirirana sam seminarom koji sam nedavno radila i, nije da se hvalim, ...
...-...
eto nadam se da ćete se snaći,neka mi javi onaj ko nađe....(;

- 17:33 - Path through the blinding light (2) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design