~četvrtak, 01.12.2005.

***FuCk ***(haha,došlo mi ;) )

e ne mogu vjerovat.....imali smo povijest i nismo imali jedan kviz koji smo trebali igrat jer "nije imala ga vremena napravit"...pa je rekla da će pitat jer nemamo ocjena...naravno nitko nije učio..pa tako ni ja..e sasrala sam se živa...no hvala bogu...rekla je da ćemo prvo prepisati neke natuknice pa onda..nakon natuknica je morala sići dolje ranije jer je bila dežurna...fala bogu..e naživcirala me(mislim ne samo mene,već sve nas)da je to nemoguće...što se tiče fizike,sve sam riješila(bilo je samo 5 zadataka ipak je to ispravak)i prva tri su mi sigurno točna jer smo si tajana i ja to prekontrolirale dok je nastavnica otišla nakratko u kabinet...peti zad. mi je možda točan,no 4 nema šanse....baš me zanima koliko ću dobit..budem vam javil obavezno!danas nemamo u suprotnoj tjelesni zbog neke utakmice(hura)a nadam se da nemamo i injemački..evo glas mi se popravlja..ale..e da još nešt sam vam tjela reć..dok je nastavnica bila u kabinetu,ja sam pitala diu peti,peti zadatak i ona je rekla"šta ne čujem te"nagnula sam se prema njenoj klupi i ponovila a ona mi je glavom pokazala da ne konta..i okrenula glavu prem mislavu iz našeg razreda(i on ju je nešt pito)ne razumijem...nije mi jasno,jel me stvarno nije čula ili mi nije htjela jednostavno pomoći(ne bih se čudila da je ovo 2.u pitanju)..koza

- 13:11 - Path through the blinding light (11) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

...:::°Ajd NeŠt SaM i Tu Sa StRaNe sTrPaLa tEk ToLiKo ;))°:::...


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design