studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Design by:
Image Hosted by ImageShack.us
Komentari On/Off

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




About me

-zovem se Sandra
-prezime...hehe...malo sutra
-imam 16 godina
-imam mlađu sestru (njen blog vam je u linkovima)
-slušam:rhcp,linkin park,rihannu,akona,nelly,nickelback...itd.
-naj frendice:natalija,anamarija i još jedna anamarija
-naj filmovi.Gas do daske,Djevojke iz Coyote bara,
Grad anđela,Plava munja....itd
-naj glumci:Chris Tucker,Will Smith, Adam Garcia,Nicholas Cage,Martin Lawrence,Eddie Murphy...itd

to bi zasad bilo to....pozzwave


Knjige koje sam pročitala:Meg Cabot-Prava američka cura
Meg Cabot-Spremna ili ne
Sophie Kinsella-Znaš li čuvati tajnu
Sophie Kinsella-Tajni snovi jedne šopingholičarke
Sidney Sheldon:Krvna veza
Sidney Sheldon:Gnjev anđela


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Moji linkići
-blog od moje sestre
tina
adriana
ana
natalija
ines










christmas





Linkin Park Lyrics
What I've Done Lyrics





Akon Lyrics
Sorry, Blame It On Me Lyrics




Green Day Lyrics
Boulevard Of Broken Dreams Lyrics




Behind Blue Eyes Lyrics










Obsesion Lyrics

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




SANTA CLAUS





Web Counter Stats
Corporate Gift Baskets
Corporate Gift Baskets



adam garcia




































































































































































Get your own Chat Box! Go Large!






















subota, 17.11.2007.

Pada snijeg.....

Ej ljudi jutros se ja probudila i pogledam ja kroz prozor kad ono sve se bijeli,a snijeg pada ko ludyesOdmah sam bila dobre volje jer obožavam snijegsretanI tako ja danas planirala nešt učiti al opet ništa od mog plana,uopće mi se ne da učit,sutra ćueek(aha....lolnaughty)moš si mislit....I tak ja danas neću ići u grad jer mi se ne da(nakratko sam bila izasla van i smrzla se...brrrrrrrrrrrolleyes)tako da danas nemam volje za grad...noI ima vremena ići ću iduće subote....E da da vam se pohvalim uskoro će biti moj prvi dizajn gotov napokon sam shvatila kako se radi i baš sam happy zbog toga....sretansretanA sad malo o nogometu danas igra Hrvatskahrvatska protiv Makedonije na što ću samo reći naprijed naši,pobijeditethumbuphrvatskahehehezuboto bi bilo to od mene pozzzzzzzzzzzwavemahwave

p.s.drago mi je da imam toliko posjeta i da imam mnogo pohvala za ovaj blog (to mi puno znači jer se trudim)nastavite me posjećivati i komentirati pozzzz



[ 7 Words ] [ On/Off] [x]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.