nedjelja, 12.02.2006.

evo prokletog posta=))

Image Hosted by ImageShack.us

np: Cradle of Filth-Hallowed By Thy name (Iron Maiden cover)
ponosno izjavljujem da je moja ličnost u petak bila vani nakon mjesec dana što je doma,napokon sam izašla van....hehe u palach!ali prije palacha kupih si novi pirs za jezik=D šiljak i kuglicu =D! vidjela ljudove tj frendice koje su mi ful falile... dok je jedna cugala tuborg ja cedevitu..da... khm..ali glavno da smo krelci šetale po palahu da nađemo prokleto mjesto...mda...i onda na žderačinu u hamby hehe jele smo ko svinje =D gladna djeca hehe.... ugl bilo je kul...=D

hmhmhmhmh neznam baš šta da pišem,kako buljim u ekran? ili kako neznam šta da radim? ili kako moram učit sutra?

pisala bi o nekim stvarima koje su malo dubokoumnije ali mozak ne funkcionira,jednostavno blokada..
e da heh primjetih da,dosta vas koji je reklo za pirs na ruci da je gadno-naravno meni nije jer sam ja taj frik kome se to sviđa=D(iako ima i onih kojima se isto sviđa)...ali kad sam napisala da sam imala ideju da to napravim SAMA nitko nije rekao niš hehehe to je ok;)
ae da vas ne davim glupim stvarima..lijepo vas pozdravljam i želim vam laku noć
- 01:29 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>