petak, 27.01.2006.

alo ljudi!

skužajte što se nisam javljala više od tjedan dana..bila sam u onoj gradevini koja se zove bolnica....kbc rijeka,odjel infektologija!cini se da hrcak aka ja ima mononukleozu! zbog toga što sam se u cet skoro zadavila jer mi je nos bio totalno zaštopan,a skoro i grlo i brzo trci (tj vozi se s taxijem) na hitnu jer ja jedva dišem....i da,i vratila se ja doma spavala,i natrag u 8 ujuto u bolnicu na pregled,na kraju su me zadržali cielih tjedan dana....
bolnica je hmmmm blago receno katastrofa,malo bi vlada trebala pocet razmišljat da ulažu novac u te bolnice jer su stvarno loše... hrana ..eh necu komentirat jer ce neki rec da sam razmaženo derle,samo cu ovo natipkat-nos mi je bio zacepljen nisam niš osjetila...=D ali prekjuceršnji bingo koji su napravili za veceru=DD joj dakle: maneštrica(mrkva,mahune,biži i ne znama šta još ugl solidno) i na vrhu toga frigane srdelice...-.- maštovit kuhar/kuharica
prvih par dana je bilo groznooooo,svaki dan temperatura 39,grlo boli,ne mogu jest,ali su mi davali neke inekcije protiv natecenosti grla itd!još da ne spominjem da sam užasno smršavila u nogama i da mi noge izgledaju kao dva štapica (osjecam se kao marcey iz bracnih voda->"chicken legs" žasu),ali zato trbuh je normalan-zbog natecene jetre i slezene!!,mislim ja jesam htjela malo ono smršavit kilu dvije ali posvuda ne samo na nogama! i sad izgledam ko kokoš.........užas..idem jest!

ja cu još morat provest cca 2 tjena u pecini zvanom domom jer sam zarazna za okolinu........ no coment..ali bolje doma nego u bolnici...i zbog mjesec dana što nisam bila u školi najvjerojatnije cu ic na razredni ispt iz par predmeta..o joy,jedva cekam štreberaj.....

opet sam singl,da to je bila moja odluka,i da...jbga...

ae pozdrav,idem vas komentirat i čitat ;)
- 13:29 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>