nedjelja, 15.01.2006.

ajm bek wuhuuuuu..ali kao da nisam ni otišla....=)

da...utorak na srijedu tri ujutro pogodite ko se svađa:ja i moja majčica....da ko se dere? ona.... ko ispašta...ja.... i pada odluka ne smiješ van,ni na net sve do početka škole...muahahahahahahahahahahaha da...mama idem samo do knjižnice uzet knjige.. oke,promijeni i meni neke knjige =) ocke stara=))))) i onda je taj moj obilazak knjižnice završio time da sam srela Nelu u gradu pa me žena nagovorila da odemo do palacha hahaha... okej.. Net nije bio zabranjen mogla sam ić bez problema ali ne na msn...-.- vatever
ovaj tjedan je prošao jako brzo,a uključivao instrukcije iz matiše (ljudo moji ja kužim matišuuuuuuuuuuuuuu=))) ),moje redovito šmrkljanje,kašljanje...
sutra je škola a ja imam žlijezdu natečenu taman ispod vilice i moja majčica me lepo usporedila:"izgledaš kao hrčak!" hvala mama....

ja ne kužim najvjerojatnije jedino naša škola to dela...ja imam sutra popodne školu,da samo meni nije neš jasno,dakle škola nam je završila kad smo je imali ujutro i uvijek počinje sa suprotnim turnusom (dakle sad imamo popodne)...a sve škole u jeb rijeci počinju s istim turnusom kojim su i završile...dakle di ej logika neznam...ali ae mojim baljezganjima je kraj.. ja vas sve lepo pozdravljam...
- 19:59 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>