nedjelja, 08.01.2006.

net-my addiction....btw ajm bek

ako netko nenormalan pročitao komentare vidio je da sam ja na par dana otišla u bašku(selendra na otoku krku),u posjet dragoj noni i nonotu weeeeee mi heppi....
rikla sam doslovno...
3 dana sam šetkala po baški,ko krelac na onom vjetru,odpadu mi prsti,noge,obrazi nos i uši..waaa mrzim vjetar...! i još me furala draga grlobolja..weee indeed...bah...
osim noćnog slinjenja,i dosađivanja..uspješno sam izbjegavala noninu hranu,da, ona uvijek ali uvijek stavi u hranu neš što se meni gadi,i onda ja provedem cijeli dan na nekoj skorenoj čokoladici,ili palačinkama =)
u subotu umjesto da idem van negdje(kao što bi to delala u bajnoj mi rijeci) bila sam zalijepljena za peć..jer je tako ghladno u toj prokletoj kući damn it...waaaaaaaaa,mrzim hladnoću...
djjiz u toj selendari nema nikog živog ali ono nikog,samo ja i frendica optimistično šetuckamo naokolo prkoseći vjetru i hladnoći! da! dir got mrzim vjetar...zimu,i sve to sranje skupa..
dakle..je li bilo zabavno? nije...jesam li popizdila?-malo jesam..rina me spasila... jesam li se digla u 9? jesam....(dadada) jesam li errrr jela? ne baš...end so on... ljudi vidjamo se,tj tipkamo se! pozdrav
- 23:22 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>