četvrtak, 15.12.2005.

hej ti si mi u bedu,bejbi ne jebi gredu bit će sve u redu...

Ko pogodi iz koje pjesme je citat/naslov,dajem mu.....hm,nešto haha=)
Pošto se ništa ne događa zanimljivog u mom životu odlučih napisat neke situacije koje sam ja proživljala,meni smješne ali nekome i ne....pa evo
Story 1:
Imala sam 13 godina,bilo je ljeto u jednoj selendri na otoku Krku,kod none! Bilo je oko 1 ure za ponoću,i ja se taman spremala spavat,lijepo se presvukla,i išla sam neš pogledat kroz prozor,ništa specijalno,i vidim neke noge stoje odmah pokraj prozora.. Ja se odmaknem,srce lupa ko ludo,i razmišljam šta sad? Pogledam opet,nema nikog....Dobro,odlučila ja "Neće mene nitko gledat,kroz prozor pogotovo kako se presvlačim!!" Bijesno odem do kuhinje,uzmem tanjur sa palačinkama(razmišljala sam da uzmem nož,ali dok ga se izvadi previše rošta pa bi mi se moja nona i nono probudili a to jednostavno nisam htjela).. I odem ja s tim tanjurom oko kuće,malo prošećem ko debil,vratim se nazad u kuću i ha ha! Našla sam tavu( u kojoj su se prije te večeri pekle palačinke=) ) opet otišla kružit,oko kuće da ja uhvatim i klepim tog koje stajao pokraj prozora! Jel moram napominjat da nisam nikog našla? Ali zamislite,trinaestogodišnja cura u bijelocrvenoj piđami s tavom u ruci kruži ko pitbull oko kuće,i to još bosa!? ma lol...možete mislit šta god hoćete,ali bilo je komično kad sam sljedeći dan pričala ljudima....haha i još sam zaradila nadimak Ratnica s tavom, isnt that nice?

Story 2:
Ovo je priča o provali mog frenda kojeg neću imenovat,jadnog još da ga sramotim na netu..hahah
To se dogodilo ovog ljeta,ugl naše društvance je bilo u Kostreni(za one koji ne znaju to je mali gradić/selo pokraj Rijeke u koji se mi Vežićani,i ostali dijelovi grada idemo kupat),i Nakon Zadnje plaže,mi išli na Bijele stijene,u spilju/špilju! Ali da bi u nju ušao moraš zaronit. I mi zaronili sve oke,uzeli usput upaljač da proučimo tu spilju/špilju! I moj frend pokušava upalit upaljač,i ne ide mu i kaže "koji kurac ne radi!??? Ima plina,kremen radi.. Ahhh možda nema kisika!" Ja koja je bila u pohodu na drugi kraj spilje počela sam krepavat od smijeha i pitam ga" Bravo,holms ali kako dišemo(smijeh)?" "aaaa,da vidi stvarno" Mi smo rikli od smijeha,još moram napomenut da je on plavuša..hahaha

Story 3:
Isto ovog ljeta,ja sam dan poslije odlazila u selendru,i još par frendova-vaterpolista! I vaterpolisti skupa s trenerom i
vjernim navjačicama
su napravaili roštiljadu,i mi došle pojela par čevapa,i kao moja
frendica ajmo na noćno!
ja ono
ali nemamo ni kupaćeg niti ručnika
pa nema veze,šta kupat ćemo se gole,a za ručnik ćemo lako
Slijedilo je moje razmišljanje,premišljavanje i odluka,
ajde idemo
! Dobro mi išle na ne jako udaljenu plažicu,skinule se u grudnjak i gaćice,i čekamo ko će prva(bilo nas je 4),i naravno luda Katarina ode,prva je skinula sve,odjurila u more,pa ja=),i tako ostale dvije,osim jedne neću ju imenovat koja je ušla sa svojim rozim tangicama u more,skinula ih u moru i šviknula ih bogu iza nogu! Naravno ne bi sve to prošlo da se vaterpolisti nisu pojavili i počeli nas sprdat, jedan je uzeo frendičine tange i grudnjak i paradirao takav po plivalištu,a mi pizdile....Natjerale ove da odu ća da mi možemo izać van i obuć se,ja to prva napravila,jer mi je bilo dosta,malo se smrzavala dok se osušim,i ova traži svoje tangice(ova koja ih je šviknula,ovoj drugoj su vratili),nema njih nigdje! Linda vadi mob idemo tražit,prošla sam cijelu fakin plažu s mobom da mi osvjetljava i nisam našla,nisu ni one hahaha,i jadna morala navuć trapke gologuza hahaha... kako smo se mi cerile hahaha aime

Priče iz djetinjstva:
Ovo su mi starci pričali da sam svojih 9 mjeseci(!) već naveliko puzala,i da sam išla na pohod zvan kredenca hehehe.... Ja sam volila radit gluposti,jako....tako sam lijepo odpuzala u kuhinju,kako imam ormarić koi je u sklopu kredence,i samo su ladica,ja pametna beba otvorila sam ladice,i napravila ih kao stepke,lijepo se popela po njima i voila mala Linda je gore heheh=)


Ovo znam sama jer se sjećam,kad sam imala nekih 5-6 godina,uviek kad sam išla spavat,ne bi išla spavat nego bi još ostala budna i glumila likove iz crtića sailor moon(dadada),ili bi se popela na radiator i gledala kroz rolete prozore kako se sjaje,tj kako svjetle i koje još budan u 9 navečer? i usput bi papala noktiće...ah djetinjstvo bleeeeeeeeee

aide ljudi uživajte mi=),nadam se da vam je bilo zanimljivo za čitat=)
pozdrav
- 01:35 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>