ponedjeljak, 12.12.2005.

wtf? koji naslov..... lol

ewo mene mislim da bi malo i trebala napisat novi post hehehe
prvo da se zahvalim koji su komentirali,što se tiče posta=)!dankešun=)

drugo:fajnili izašla sam ovu sub van!!!!!!!!!!! aaaaaaaa,malo sam trinkala ali bilo je sve u granicama normale,demn više me bočica ruma ne može napit..........a išla di nego u točku,hah u početku čak bilo ockej ono neki rock-kolko se sjećam,ali kasnije of kors,komerc,hiphop pa brija=)(insomnia i satisfaction iiii smack my bitch up heheheheh uživancija...)
i onda sam ja malo krepivala od smijeha ja i jedan moj frend muahahahaha,od mog frenda(ovog šta sam sad spomenula) frend se upucavao mojoj best frendici Andrei i usput joj rekao da ima lijepe smeđe oči,a ona ima zelene.....hahahahahah onda ga je lijepo pošteno prcala u mozak na šta smo ja i frend krepavali od smijeha.... U! i da meni je rekao da imam crnu kosu,a ja imam svjetlosmeđu...tolko o tome hahaha

no,nema baš nekih interesancija u mom bjutiful životu osim da moram kupovat darove a neznam šta i kome sve,joj djizz gluposti!!!aaaaaa

dobro odo ja vi mi uživajte...pa se bok=))))!

p.s.=> zaboravih se zahvalit Mihi aka hairheds što mi je sat vremena objašnjavao kako se stavlja msn,dadadada imam msn hahahahahah
=>i zaboravih se zahvalit Tini za broj od cure koja radi dredove!!!

i da ste čuli,za to da je učenik dobio ukor pred isključenje zbog toga što je pisao o profesorima neke činjenice tj dojmove? po meni je to sve pretjerano! mislim svatko ima pravo na mišljenje ako nekome to ne paše jebiga onda ne obaziri se na to,ali davat ukor zbog toga glupost!
- 09:12 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>