srijeda, 30.11.2005.

yo man!!

evo mene,tri dana za redom post! ha! nisam dosadna hah... ovo je strašno...hmm da vidim šta sam radila danas? U, da,popila tri kave,pa me sad malo ovaj drži kafein,lošeee...=))
ugl dobre vijesti...mala Anita i Petra su došle na ideu da napišu zahtjev i predaju ga našem dragom ravnatelju i da nam on lipo organizira neki školski bus za rijeku(uključujući stanice prie a to sU:dramalj,klanfari,jadranovo,šmrika,kraljevica iiii rijeka),bilo bi jako lijepo da nam organiziraju jer da se nas 11 (ja,petra->ri,mala anita,jelena,elena,iva,martina,bubi, desa->kraljevica, pufi/pufka i još jedan tip-šmrika)+ prof iz informatike,ponekad iz ugostiteljskog i daktilografije/knjigovodstva ne smrzavamo na glupoj stanici u crikvenici,jer ja ću bit bolesna malo češće nego inače i onda sam najebala.....=)
idemo dalje,došla sam do veoma iznenađujuće spoznaje da moi stari voli reagge!!!! ja sam krepivala od smijeha...on i bob marley hah ko bi rekao...
gledala sam ledenu stazu,i smijala se do suza,dobar film...haha..bouže

ovim putem pozdravljam kiky-di si fukso jedna hehe ju litl devil=)))),i ines;) kissala uživaj u čitanju mog blogeca...

nakon ponovnog čitanja ovog posta došla sam do spoznaje da je jako glup i nema ikakvog smisla ali nema veze vi ćete čitat ne ja hahaha! ae pozdrav

Image Hosted by ImageShack.us
- 00:54 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>