nedjelja, 27.11.2005.

ih bin sik in d brejn..jep,jep...mama potvrdila=)

ovaj tjedan hmmmmm je solidno došao i prošao... hehe u srijedu i čet nisam bila u školi.. pogodite zašto!? bura bejbe heheh,ja sretnica ostala doma grijat kauč sa svojim dupetom,dok stara frkće nosom i 100x ponavljanom rečenicom " nije tebi loše u životu" nije stara,bome nije..hehe dobro srijeda prošla,evo ti ga na četvrtak dižem se u cca jedan ura za popodne,nakon divljenja sama sebi što sam uspjela dvanaest sati prospavat u komadu bez bilokakvog komešanja,ružnih snova,buđenja oko 3 ujutro jer sam gladna....mmmm ma divotica...i onda je slijedilo moje buđenje,bauljanje po kući i vrlo bliski susreti sa namještajem koji su bili nevidljivi(???),evo ti ga na 3 popodne stara i ja optimiskinje idemo u grad dok puše buretina i skoro smo imale french kiss s obližnjim zidom,ali nema veze jer je linda je morala doć u frizerski pošto-poto,jer linda će si radit dredove jeeeeej
linda je pretrpila dvosatno čupanje kose,i mirisanje kemikalije koja smrdi po spaljenoj kosi( kako sam skužila koristi se za trajnu..),i to samo za pet pramenova ma nema beda..ali hmmm ti dredovi mi čudno izgledaju,imam dojam da su premekani i da će se to rasplest u roku tjedan dana,ali nema veze teta frizerka rekla da dođem opet ako mi se bude raspetljavalo,uuu teta čekajte me hehehemyspace



Freitag-petak,ich gehe nach der schule ha! ha! kako ja baratam njemačkim hehehe,bila na instrukcijama u utorak i subotu,moj mozgić po prvi put skužio njemački nije li to divno?
i petak ujutro išla kod the doktor em boli su me,morala sam ić na briseve grla i nosa,i vadit krv...vadila krv nisam godinama,pa sam skoro zaboravila kako to ne boli hehe uglavnom teta sestra napunila 4 epruvete s mojom krvlju pa sam jo se kasnije divila haha,i nakon toga škola brrrrrmmm,bila sam na onoj fakin žabici ( koju inače zovem svojim drugim domom=D) pola sata prije busa,i zvrljim,šećem ubijam se u pojam,oću neću ajde daj linda nisi dva dana,ma daaa šta ako stara slučajno nabasa,ma oće kitu moju,samo je otišla po pare na bankomat i sad će dolazit samo da tebe pozdravi?? ajde daj skuliraj se.... i tako sam pitala ljubaznu tetu da mi a jednu cigaretu-"my precious",duvala sam kao da mi je zadnja,i uživala u svakom dimu hehe bolesno=)

ovu subotu nisam išla nigdire,lijepo ljenčarila doma ko zadnja i baš mi je bilo guuuud,prvi put da subotom nisam išla van neš se čudno događa samnom hmmm..ali ae barem sam se grijala doma,u toplom hehehe big pozdrav..ljuzeri hehehe
myspace

- 19:33 - Komentari (20) - Isprintaj - #