utorak, 22.11.2005.

živi i pusti druge da žive

Danas sam raspravljala s frendicom kako su ljudi dvolični! Evo iskreno skoro naš cijeli razred(naravno ima iznimka) je dvoličan. Prave se dobrim frendovima ali čim se okreneš odma seru po tebi,jer kako si mogla ovo,kako si mogla ono ma sranje!
Meni se na to doslovno(dobro ne doslovno =)) ) sere! Mislim koji kujac se ima upletat moj,tj biločiji život samo zato što je drugačiji od njihovog??? I ima bisera, kažeš nešto frendici u POVJERENJU i od nje se naravno očekuje da ne govori naokolo o tome,ali ona to napravi upravo suprotno,(ovo govorim općenito da se razumijemo)ja to nisam nikad,ikad napravila niti ću napravit... To se meni dogodilo dva puta-možda i više ne sjećam se...ali te frendice sa otkantala na veliko i nemam nekih posebnih kontakata,s jednom čak moram pričat jer je samnom u razredu! A ona je srala neš da se pravim pametna i da se kurčim... ,ugl spominjala sam u prošlom mjesecu u jednom postu! ja ne znam zašto je to ona išla delat kad smo "frendice" jer su meni neke stvari smetale kod nje ali nisam išla neznam Tei srat po njoj,jer bi joj prije ili kasnije rekla ,kad puknem,lijepo,iskreno u facu i gotovo!
Mislim,meni je glupo srat po osobi koja je drugačija na neki način i koja ima nekakav drugačiji stav prema životu i malo drugačiji pogled od mene! ili drugih ljudi,i šta sad ima netko srat!? niti je poznaje nit niš,samo je vidila po hodniku i to kako je odjevena,pa čekaj malo šta ako je osoba super? šta ako je full dobra i štatijaznam? ali neeeee ne tiče se to nje ma nimalo,ma daj odjebi!
Evo,ja ću bit iskrena i priznat ću da sam i jasrala po nekim ljudovima,ali nikad nisam nikome išla drugima nečije tajne niti nećU1 To kad sam srala je bio prvi razred,moja malenkost koja je bilazadrta,glupa i ostali pridjevi! a sad me briga! ne da mi se niti se neću zamarat drugima,osim ako naravno nekome treba neki moj savjet i štatijaznam! ali nek se ne usudi srat po meni kasnije jer na to sam alergična jako.....urgh mrzim dvoličnost....previše e ima! zašto jednostavno ljudi ne mogu bit iskreni? god damnit!!

pozdrav svima od nabrijane linde

p.s-poslušala sam phc muahahahahaha dobri su,sprdačina živa hahaha=)))
- 18:51 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>