nedjelja, 20.11.2005.

Ri Rock=>subota jea bejbi=)

LJudi moji ja se vratila pred pola sata,i ledeni su mi prsti ali ništa me neće spriječit da napišem post=)
Ljudi moji bilo je fenomenalno=)))!
Cijeli jeb dan nisam imala optimistične poglede na to da ću ja ić na danas ili ti ga jučer na ri rock jer nisam imala skim ALI moja frendica Dead end mi je poslala poruku dal ću ić,i blabla dogovorile se mi u deset i pol kod fontane na jelaćićevom,došla je Dajana i Grube-koji je slavio roćkas,pa mu ovim putem sretan rođendan=),i uputili se mi na stanicu kod meka aka mcdonaldsa,i pravac točka! došli smo tamo hrpetina rulje naravski jedva se probili do jednog stupa i tamo smo skakali,drmali glavama ugl pogali! bilo je kul!!! ljudi se guraju,usput dobila laktom ili nekim drugim dijelom tijela u trbuh auč boli! čekala sam pase da nastupe jer sam ih htjela čut kakvi su jer sam čula da su genijalni,heeej nemojte me odmah napast za sve postoji prvi put ne? i ono bili su super martensica će mi posudit par cedeeva od njih hahaha heh=)! jučer sam kupila od phc-a cede za deset kuna piiih još ih nisam poslušala ali oću!!!ma bilo je superiška....zajebavala sam se ful bolio me k**** više šta ko misli na moje provale! uUuUuU da skoro zaboravih-upoznala sam Maju aka Startsm(a)rt! haha strava.... u biti vidjela sam hrpu poznatih ljudi.... da ne duljim...pozdravljam vas svih.....

i btw ovo je rulja koja je bila u petak na ri rocku mislim da ne trebam previše objašnjavat=):
U TOČKI
Image Hosted by ImageShack.us

ISPRED TOČKE
Image Hosted by ImageShack.us

preuzeto sa RI ROCK NETA
- 02:47 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>