četvrtak, 17.11.2005.

evo ga...kuca na vrata=> ri rock jeaaaa

Image Hosted by ImageShack.us
ka ova maška san hehehe baš san maška=)))

dakle sutra je ri rock,i ja idem,dadadada WiiiIIIIiiiihaaaaaa samo neznam šta da obučem ma sklepat ću ja neš ndaaa kako kulj...heheh sad sam u nekoj opičenoj fazi za razliku od čera...mda
ugl ljudi moji ja sam zbunjena!(mda nemoj mi reć..=) ) ugl ja neznan ća bi otela,bi vo bi no ugl ja ću delat dredove pa vi patite=)) =PP hehehehe i to najvirojatnije va subotu!
i sad moran ovaj glupi post pisat jednom rukom ka majmun aš mi stara jede salatu sa octon,a ja mrzin ocat,fuuuj to smldi =)))
no basta s pizdarijama..idem pametno spikat(šta je to moguće???)
IDEM NA RI ROCK!!!
rokajte mi ljudi i dalje!!!!!!!!!!!!!!!!!ae pozdrav svima=)))))
- 22:27 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>