nedjelja, 13.11.2005.

Zabreg=)

Nemam nekakvu preveliku inspiraciju niti volju za pisanjem posta jer sam još uvijek umorna od jučer...=)
Počinjem od petka:Nevjerojatno kako kad nešto isplaniraš se ne ostvari,i onda jebete mater svima... šta ne? Tako ja za petak isplanirala da čim dođem u ri iz crikvenice idem doma uzet pare,pa u grac kupit za pit-dva kruškovca i kolu :> muahaha,pa natrag doma i spavat od 20:00 do 5:00 ujutro-da budem naspavana,puna energije i tako to... heh nadaj se ti linda! Kurac,dobila mp3 player,pa sam morala ić doma i ostat doma do 5 popodne(jer moja stara nije imala dovoljno para pa smo morale ić do pošte)bila u gradu do nekih 7,došla doma prebacivala pjesme na mp3,okupala se i tek oko jedanaest išla spat..........
Subota,5 ujutro-pranje kose spremanje i u 6 i 10 i de bas (7,gradski),dolazim na žabicu oko 6 i 25 smrzavam se do 6 i 40 kad kreće jeb bus za crikvu! u tih 45 minuta vožnje sam iskušavala svoj mp3 hehehe:>...baš je kul =)!
Dolazimo mi u crikvenicu oko 7 i 25,i morale smo se smrzavat ko zadnje p**** na onoj stanici ,da se pojave busevi i ostala "ekipa" iz škole,i onda sam malo skakutala tamo,tresla i jeb... m... sebi što nisam uzela još jednu crnu(ko kožnjak jaknu)... No dobro,u 8 sati mi krenuli za Zg,fala k****!
Oko 10 i pol smo mi došli ispred tog velesajma,Tea i ja malo prošvrljale naokolo,i mogu priznat da su sasvim ockej napravili,ono "futuristički", ma zakon! Mi razgledale sve,našle se par Teinih frendica s neta,bile smo snjima nekih 5 minuta,i onda ošle tražit jeb*** Ininu staklenu zgradu-tamo sam se ja trebala nać sRazorblade kiss i Angels cry blood,nakon satvremenog dogovaranja=)! Cure su super,zakon,strava ma jednostaavno superiška=))! One su su nas odvele u Importane centar,pa smo tamo švrljale naokolo,išle na kafe i mljele bzvz uglavnom bilo je super! Negdje oko jedan i pol smo se morale rastat, i oko pol tri smo se našle s Teinom frendicom s neta Majom i bile na kafi,ali do pol tri smo zvrljile naokolo po importan centru,jele i sprdale se! Nakon malo smrzavanja i traženja Maje kod pokretnih stepenica,otišle mi na stanicu od tramvaja,došao je je za 5 minuta-kod nas nekih bus koji ti treba dolazi svakih 10-20 minuta! I prvi put se ja vozila u tramvaju vuhu hehehe=)! išle smo na kavu mljele i već oko 4,smo se rastale s Majom! Tea i ja prave optimiste,išle tražit kazalište Kerempuh,pitale smo svakog poznatog iz škole "A to ti je tamo ravno.." ma znam i ja da je tamo ravno u p**** m****** ali DI? lijevo,ili desno,koliko ravno? Na kraju smo išle tražit na karti di ej Kerempuh-nismo našle, ali nas jedan dečko uputio(ovim putem ga pozdravljam ko god on bio),lijepo je rekao odite ravno Ilicom,i vidjet ćete plakat koji visi,i odma lijevo je prolaz i tamo je Kerempuh! I našle smo ga hehe=)! Obišle smo taj fakin zagreb,trg bana Jelačića,Cvjetni trg,Ilicu i sve ostale ulice jedno dvjesto pedeset puta! I još smo se jedanput morale nać kod Importanea sa nekim Teinim frendovima s neta,i bome meni je bila puna kapa traženja,čekanja, smrzavanja,šetanja i opet šetanja,ma sam ajmo reć "lagano " pizdila! I bila sam jaaaaaaaako živčana,i umorna!Čekali smo ih tamo dobrih dvajset minuta,i dobro su mi se prsti smrzli! Dobro nakon 45 minuta smo se nas dvije vratile natrag na jelačićev,sjele na nekakv zidić i čekale (naravno smrzavale se).. koga?! Domagoja ili ti ga još jednog netfrend od Tee mrmlj...=)Dvajset do 20:00 smo trebale bit ispred Kerempuha jer smo morale ić na predstavu " Magic Act Show"! evo iskreno mislila sam da će bit neki teški šit,ali bilo je upravo suprotno! bilo je super! po mom nekom mišljenju mislim da su Tarik i Renee odigrali svoje uloge sasvim solidno! Tijekom te cijele predstave smo se smijali,sprdali su se na račun pračovjeka, baleta, latinice, josipe lisac,šeksa, pokosice i još ostalih naših slavnih ličnosti(tompsona-znam da nisam dobro napisala,zaboli me neka stvar=) ),između actova bilo je izvađanje trikova,Luka Vidović(ja mislim da se tako preziva,nemojte me uzimat za riječ) aka Iluman,i to je bilo genijalno,između ostalog tip je bio zgodan koliko su mene moje ćorave očice služile=),ne baš moj tip ali..=)..i nakon predstave smo imali vremena do 10 i pol kad smo odlazili ća! Ja,Tea,Iva i Jelena smo šetale naokolo,po tada nepoznatim djelovima,ali kad je Tea počela opet vodit prema Ilici,il ti ga u smjeru Kerempuha,muahaha tada sam popizdila onako svojski=)! Bila sam preumorna,prenervozna,preživčana za hodanje ili ti ga šetuckanje po istim ulicama 50X,i ja ono "dajte idemo negdje drugdje,ili mejbi sjest negdje jer više ne mogu! Hladno mi je za popizdit,pava mi se, umorna sam itd!" Ali ne,ne bi one odustale od namjere pogotovo moja draga Tea koja je rekla da odem sama,i lipo ja odo sama kod katedrale,sjela na klupicu slušala korn,disturbed-sve nabrijano,jer sam ja bila nabrijana totalka,lipo pojela na miru,popila si malo kruškovca-kole i adio mare! =) i Krenuli mi prema crikvenici,i nisam mogla zaspat da me jebep samo sa zaklopila oči slušala mjuzu i nekako se pokušavala se udobno namjestit,i u ti m trenutcima me je nerviralo sve,do mrdanja stolica,to ššto se ne mogu namjestit udobno u sjedalu,to što je ova ispred mene se nonspo micala simo vamo namo..ma ja se previše živciram za svoje dobro=) i oko 1 i neš smo stigli natrag u crikvu,mene stari sačekao na stanici i odo ja doma u krevet=)

Hehe mogu reć da je Pobor unatoč svojem "obećanju" popio nešto alkoholnog muahahaha=))).......

I sveukupni dojam o zg je SUPER! Malo se izgubiš u onim svim živim i neživim ulicama,ali ako si na jedan dan tamo super ti je! meni je čak bilo fora lunjat naokolo! I još jedan razlog zašto mi je u zg-u bilo super,e ima toliko metala,rockera i pankera da je to za ne vjerovat,ja sam cijelo vrijeme na jelaćićevom pasla oči! hmmm bilo je DOBRIH hehehe=),ugl vidjela sam više metalaca,rockera,pankera,skejtera,bajkera nego u cijeloj rijeci! A Rijeka glasi kao rockerski grad..pih! evo ljudovi ovo je riport od cijele subote,nadam se da nije predugačak post=)!i nemojte se ljutit zbog psovki=)

PoZdRaW!!
- 14:39 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>