četvrtak, 10.11.2005.

mrmlj...

kako jebada dan u kurac! dignem se ja 6 i pol nisam imala 1. sat,ma ja idem dalje spavat,ne da mi se u školu.. doleti moja stara u 7 "linda moraš u školu 7 sati je!" "ma daj,meni se SPAVA,daj me pusti spavat""NE! škola nije zaebancija ajde digni se i obuci svoje dupe u traperice!""mamaaaaaa..." "NE!!" zatim slijedi moje demostrativno hodanje(tj lupanje nogama po podu) do kupaone,pranje,oblačenje.. u p.m 7 i 30 je uuu kurac neću stić na bus-prošao mi ispred nosa,"tataaaaa,diž se moraš me otpeljat u školu!" "a jeli?! zaspala?" "mda...." dobro mene stari otpelje u školu,sve divno bajno krasno sve dok nisam skužila da:imam zelenu mrlju na trapkama,i da su mi pukle na bulji,da sam obukla na krivu stranu majicu i sljedeći sat imali rasku... mrmlj....dobro sve bilo oke,markirala hrvatski-pola razreda jer nismo imali zadaću a ne želim dobit komad,pa kad smo došli na zadnji sat su nas zajebavali da smo dobili komade i da će nas pitat sutra.... ahaha dobra.....!sve bi bilo ockej još bi mi dan prošao onako,to sam mislila sve dok, ova baba nije počela pjevat neku pjesmu od narodnjaka"ništa lično....bla,bla" (ma neeeeeeeeeeee)i meni to cijeli fakin dan po mozgu pa u k....nema ljepšeg dana od dana današnjeg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
jučer navečer bila živčana ko konj,ljuta bzvz,zaspala na pet minuta i probudim se i bolje da me nitko ne dira jer bi se počela derat,pukla bi bez nekog razloga, ono a bo....čudan mozak ja imam nda,da,da jebada živa...
sad slušam system,joj baš su mi genijalni, Serj ima jeben glas fulllllllll=)

moja ličnost je neki dan,u sub,išla skraćivat glupe šiške i pogodite?! fala k..nisam išla za frizera....jer bi izmasakrirala ljude heh=)

dakle ljudi pozdravljam vas....
p.s.čuh da mi se blog dobro ne vidi! meni se vidi sve,ali čula sam da su mi slova kričava pa da se ne vidi čitat...jel vi vidite? ako ne ,onda ću promijenit dizajn da svi vidite hehe=)

p.p.s. kako se stavlju jebene slike ja to ne kužim ni kurca,mislila sam pisat neš o religiji i htjela bi stavit jednu sličicu koja nije po mjerama blog.hr-a (znate veća je od 20kb..)samo ne znam kako....bila bi zahvalna na pomoći!
- 23:04 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>