nedjelja, 06.11.2005.

oj pjupl!!!

dakle....
petak-škola popodne,u 8 i pol se nalazim s frendicom idemo nas dvije pit,ali prije toga našle se Dajanom=*,i par frendovai išle na cugu u corso,pa smo se kidali na viceve! Ma bilo je super,stvarno se nisam dugo smijala toliko...=)! Kasnije na Trsat u tortugu ma lol,čim smo došle-pozdravile hrpu ljudi,pa pravac šank-tequila!Neš blebećemo, i padne druga runda kruškovac-cola(meni je to ful finooooo=) ),i moja treća runda tequila! Još malo pive,pa opet pive,i gut bambusa...ja sam bila gotova(jel tako children of the korn=))))?)! ali u međuvremenu sam radila malo gluposti,kao npr zaštitar je nešto govorio ali ne meni nego nekom trećem i ja iz čista mira "ma ne mi idemo samo pišat!"(?????) ja se toga ne sjećam, što je the best,maaaaah! U početku meni se užaaaasnoo pišalo,i mene zaštitar ili šta je već je,izbacivač u namjeri da raščisti gomilu ljudi oko wc-a,pitao Andreu=*(inače moja naj,najbolja frendica) "šta čekaš""ma moram na wc" i onda je trajala faze izgurivanje moje ličnosti unutra(jer je wc vani,izvan tortuge),a ja se derem " daj,ja moram hitno na wc!!" "ma da,da.." "ma stvarno moram! ako ne budem išla na wc ispišat ću se na sred tortuge!!" "ma pišaj neću ja to čistiT..." "ma daaaaj,stvarno moram na wc..." i onda je biloo malo natezanja,ali je ipak popustio i ostavio me kraj wc-a...jooj još sam malo ostala i sprdala se naokolo! Pa mado,ja i Andrea pješke do mado,jer nam je blizu(ona je na doljnoj,ja sam na gornjoj vežici),ali kako smo dubokoumno pričale,sam ja otišla skroz do okretišta 6,pa se dizala gore,još smo stale na stepkama,da ja idem pišat iza grma lol=)!
Danas ili ti ga subota,di bi ja završila nego u točki! Na putu do tamo pješke smo išle ja i Nela=*,i srele ispred točke(oko 11) Stellu(bejbich.blog.hr ),Lindu( sys.blog.hr) i (mymadness.blog.hr)-ne želi mi linkat str neznam zašto... ugl,pošto je bilo rano mi išle s 1a đir napravit do trsata pa natrag do točke,ali to je bio zadnji bas pa je samo išao do trsata i natrag u grad pa u garažu,i mi morale opet pješke do točke(moj jedini komentar je bio mrmlj=) )! ugl u točki bilo genijalno, što sam malo bila pod gasom,ali neke dobre stvari su se dogodile=) hehehe=P nije važno!I sad vam pišem post,dok sjedim u udobnoj stolici i jedem sendvič sa sirom=))puno,puno pozdrava šaljem...

evo txt trenutno moje najdraže pjesme...:

Rammstein-Engel(english version)

Live in virtue, no desire
In the grave an angel's choir
You look to heaven and wonder why
No one can see them in the sky

Just as the clouds have gone to sleep
Angels can be seen in heaven's keep
Alone in fear they question why
Goddamn not an angel when I die

Angels live, they never die
Apart from us, behind the sky
They're fading souls who've turned to ice
So ashen white in paradise

Just as the clouds have gone to sleep
Angels can be seen in heaven's keep
Alone in fear they question why
Goddamn not an angel when I die

Goddamn an angel when I die
Heaven must be hell in the sky
- 02:58 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>