četvrtak, 27.10.2005.

osveta menthola

dvojba! dal da napišem post ili ne?! ma oću hehehe patite=pppp!
Dok normalni teenageri crnče u školi samo nenormalni i prehlađeni ostaju doma bolovat=)..dadada ajm sik! Nemam još temperature ali(!) kašljem,šmrcam,i osjećam se kao da me vlak pregazio! Jeeej...
no,da povežem naslov i prehladu... U mojoj kasici prasici trenutno vlada besparica,pa sam se morala podvrgnut kriminalnom aktu-drpila sam staroj kutiju cigara-ronhill menthol(mama nadam se da ovo ne čitaš=) )
Na početku karijere pušača sam čak volila te bijele cigare,nije mi smetao okus mentola,ali things ar mijenjaju,sad ih ne volim,na šta čovjek spada u očaju cccc.... U ponedeljak sam popušila skoro cijelu kutiju tih nemilih cigara i utorak završam bolesna, slučajnost ili ne? Ne znam... šta vi mislite?????

p.s.u utorak sam neš našvrljala na papir,ljubavna tematika,čudna inspiracija i sad dali vas zanima ili ne? pitanje je sad...
pozdravek
- 00:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>