ponedjeljak, 24.10.2005.

tudej is gonna bi di dej....

Joj kako lijepi dan nema šta!! Dizanje u 5,tuširanje,spremanje,peglanje do busa-jako duga relacija cca 20 m od mog stana=)... Ponosno dolazim na žabicu-dokaz da nisam zakasnila,palim,gasim,ulazim u god demn bus,sjedim i lipo buljim kroz prozor i proklinjem sve svece jer mi diskmen opet šteka!!! aaaaaaargh,demostrativno lupam šakom u njega,i gle čuda prodela,taman sam se uživila u kaiser chiefs-everyday i love you less and less,i stane i onda probam drugom tehnikom,tepam mu"ajde diskmaniću moj jedini,delaj za mene,nemoj mi krepivat sad molin te!!!"... Ehehe je proradio? Nije..onda sam ga maznula pa je prodelal hehehe=>,i tako jedno svakih 5-10 min se ja u 7 ujutro živciram oko jednog malog,rasturenog diskmena,ma ok je...
Dođe 1.sat geografija,prođe... 2. sat njemački divota! dobila komad idemo dal,je 3. i 4. sat engleski boooooring,dobila 3 iz testa mda...5. i 6. sat psihologija uuuu pišemo test ,dobila komad jer me uvatila sa šalabahterom sljedeći sat pita jedinice jes a ja nemam ni bilježnice.... i vrhunac mog živciranja 7.sat povijest! ah,ja uvijek pitam zadnji sat da me pusti 5 min ranije da moren poć na bus u dva da stignem ranije doma.... No pre dva tjedna,drage dvije kraljevčanke su isto išle 5 min ranije ali nisu išle na bus nego se šetale po nama dragoj crikvenici! i njih je moj dragi prof trošelj vidio! i dođem ja sva nasmiješena od uva do uva" profesor...." "ako želiš pitat da te pustin pet minuta ranije, zaboravi! drugih pitanja!?" "Ne..." (škrgutanje zubima..)"pustim vas pet minuta ranije i šećete se naokolo,tako da..." prostrijelim pogledom njih dvije i opsovam ih....joooooj kako su me nanervirale o joj! digle mi tlak u roku dok si rekao keks! no,jedna je cura bila poštena,i pitala i rekla prof da ja nisam niš kriva,da su to njih dvije,i da samo mene pusti! prof se pravio nezainteresiran a ja kipim iza,samo da mi para ne izađe kroz uši uhhhh.... Ja sam skoro najebala zbog njih,pa neće tako ići,još zbog toga što ovu drugu"boli briga,jer ja nisam iz rijeke,ja sam iz kraljevice,i meni sasvim paše onaj bus u dva i pol!" aha a je li?! ma nemoj.... urgh! živčana sam bila maximalno! ali dragi prof me pustio čak 15-20 min ranije,nakon što me pitao,jer sam dobila kolčinu iz testa! jeeeeej....
Nakon škole našla sam se starom u gradu,hehe kupila sam harry pottera,ispod svega ja sam još dijete... Bila na kavi isamo pohlepno gledala druge ljude kako dime aaaaaa ja bi!!!I još se premišljla da joj kažem ili ne da mi je tajna aktivnost dimljenje,ma neeeee,srce bi ju strefilo=)...i tako dan prolazi,i prolazi....

update(0:50):jel netko zna tko izvodi pjesmu od beyonce-crazy in love,ali rokerska verzija,neki muški pjeva!? bila bi zahvalna na informacijama=)! (#bejbi(t)ch-zna se pustit u točki)
- 22:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>