srijeda, 19.10.2005.

stupidaaaaa....lolčina=)

Škola...da... khm okej,nemamo prwi sat i otišla ja u pivnicu s namjerom da napucam svoje stvari koje mi se sviđaju na jubox i fuka mi se! Došla ja u pivnicu,naručila kapuciner(haha),zapalila,i taman završili narodnjaci i moja draga kompanjonka Nena:** stavila zeppeline(2 pisme,ne znam koje), i Nirvanu-rape me! A ja stavila Laufer-dio tebe,Urban-mala truba(jedina pisma od njega, mislim ono ....) i Nirvana-come as you are(live)! ma divota,popizdila sam skroz(mislim u dobrom smislu:) ),pjevala,mahala rukama, a ove babe =) mi se smiju!
Iiii ja sam glupa! ozbiljno govorim...... zašto je ljubav tako jebeno sjebana? zašto je komplicirana kad može bit jednostavno jednostavna????? Poslije u busu sam slušala laufera i to dio tebe i uhvatila me takva nostalgija,i da mislim o nekome,jedinome(oni koji me bolje poznaju znaju o čemu baljezgam)! mrzim,i mrzim to joj,užasno me nervira sve to! Znam da je gotovo,ali ne ja moram se nadat nečemu!Ne mogu stavit točku na i, i završit cijelu priču,nego kad ga vidim opet se swe ponavlja,svi ti jebeni osjećaji,sjećanja ama baš sve se vrati! a zašto? ne znam,nemam pojma...
Zašto mislim da bi moglo bit nešto kad smo danas totalno različite osobe,mislim ipak je prošlo dvije godine .... zašto? zašto i opet zašto.......? god damnit!(ovo se događa kad ja počnem razmišljat o "ozbiljnim" stvarima...strašno!)
pozdraw svima šaljem
- 23:15 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>