utorak, 18.10.2005.

khm dakle...

prwo-svima koji slušaju rock,preporučujem disturbed-ten thousand fists(album)-genijalan je ;))! jučer sam ga skinula i slušam ga non stop...
drugo-danas(još tri minute) je bio roditeljski,khm da...imam 7 komada jes! i sad moram se uhvatit učenja(Tea=)) oćemo?),i ispravit sve te komade i nadam se da će sve u redu bit na kraju polugodišta jer ne želim imat komade,zajebala sam se prošle godine i bome neću i ove! hehehe
ali naravno,glavno da sam ja dobila popizdipis danas u basu kad sam se vraćala iz škole u ri! pogodite zašto... zato što,kad je otišla ekipa u kraljevicu(više nije bilo zajebancije itd),su neke tipice i tipovi(valjda su išli na noć medicinara?) od iza nabijali narodnjake,pa jebe mu mater!(pardon na izražaju) nemam ja niš protiv toga što slušaju narodnjake,nek ih slušaju ali nek ih mi ne nabijaju na nos, hellou ima i pipl koji ne slušaju-u ovom slučaju ja i moja frendica Petra! isto sam i ja mogla napravit,mislim njima napucat system of a down i boli me kurac! ma jooooj,dovoljno mi je što ih slušam u pivnici pod odmorom,i to ih ignoriram jer pričam s frendicama...ali nije u redu! hvala k...
što sam imala discman koji je durao 15 min jer je baterija rikla,pa smo nabile benassija-par pjesama(ima mi par strawa pjesama,koje su slušljive heh=) )
"Mini,mini suknja lijepo ti stoji nosi je stalno,
Zimi,ljeti,vruće,hladno
stoji ti maximalno"(??????????????????????????????????) a okej ko voli nek izvoli=) btw benjo ewo ti texta-nemoj stavit moju slikuuuuuu! pls?
i finally treće-=) slatkice, moja ljubljena=) nemoj više dolazit na moj blogić jer text nadilazi tvoj kvocijent inteligencije! Ma znam,znam nije fer što svi koji ne nose štiklice su pametniji od tebe,ali jebiga takav je život=)! Nadam se da ćeš imat puno štiklica u kojim se možeš poubijat ............... da skratim priču,tj da tebi bude jasno LAGANINI ODJEBI ODAVDE! Hvala

ljudi pozdraw=)(oko čega ja pizdim=D)
- 23:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>