nedjelja, 09.10.2005.

happenings...

dakle di da počnem hmmm
subota-cijeli dan od kad sam se digla sam krepavala na kauču pred televizorom.. i negdje oko 8 navečer sam se počela spremat,išla sam se kupat i tralala(ja se točam u kadi dobrih sat i pol vremena pogotovo kad ima dobru knjigu za čitanje,ovaj put:Kosa Anđela-biografija Kurta Cobaina),našla s frendicom.Dajanom :* kod meka na stanici,išle meni kupit bon,pa natrag na stanicu pričekat Tinu i Rominu(:**),i onda smo sačekale Andreu :*,pa išle u dragstore kupit za pit(4 male votke,dvije fante,breezer od ananasa,i kutiju bijelog marlbora=)) ),išle pit,pa smo se našle s Olićem:* i Martinom(ona nam je bila prijevoz:**)i pravac Točka!! Hehe bilo je genijalno!! Počele smo plesat kad su stavili Crazy Town-Butterfly, pa su stavili Evanescence-Bring me to life,onda Pepperse-Otherside,i još mac doooobrih pjesama! Negdje na kraju kad sam ja trebala ić ća su stavili Nirvanu-Rape me(!!!!)-na moje opće iznenađenje,pa Urbana-Mala truba! I sad sam se sjetila da su stavili i Prodigy-Vodoo people,Hladno pivo-mlohava čuna, i Samo za taj osjećaj,Gustafe,Belfast food.... Bilo je puno rulje,stvarno je! Mislim da se u životu nisam isplesala,e ako ja nisam izgubila dvije kile...
Nedelja-hmmm,aj em singl egen! Nije ništa strašno samo smo shvatili da bolje funkcioniramo kao frendovi a ne kao par...heh,a dobro life goes on... Kasnije sam išla spremat malo ormare odnosno robu,bacila sam dosta toga ali sam se uspjela ugurat u neke hlače koje su mi prije bile preeeeeuske a sad su mi taman heh(bit će da su se raširile u ormaru=)))) )...to bi bilo to...ljudi budite mi lipo pozdravljeni...
- 20:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>