petak, 07.10.2005.

ewo mene opet=))

Znam,znam dva posta u jednom danu ali yebiga šuknula me inspiracija za pisanjem,i da izrazim svoje mišljenje...

Ewo ovako,ja putujem iz Rijeke u Crikvenicu(ne pitajte me ništa=)).. Je, škola je ajmo reć lagana,i super mi je kad me puste 4 sata ranije jer je počela puhat bura,ili kad ne mogu ić u šk.,jer je cesta zatvorena hehe... Ali najviše me živcira u mojoj divnoj bajnoj školi to što su svi šminkeri i to što svi slušaju yebene narodnjake(čast izuzecima koje mogu nabrojat na prste)!!! U mojoj smjeni(htt,kuhari,konobari i ekonomisti i to sva 4 razreda) Ima samo par cura koje su ajmo reć nekakve rokerice,i jedna je metalka(malo nenormalna ali ok...)a u suprotnoj smijeni(dva raz gimn,automehaničari i vodoinstalateri) ima malo njih više pa neki put oželim preć u gimnaziju=)),nisam ni ja nekakva rokerica,ali furam starke,majicu svog omiljenog benda, u Rijeci se takve stvari ne primjete ali u Crikvenici odma iskačem izgledom iz te rulje,i svi bulje u mene,i komentiraju!! pa yebemu mater! Kako možeš srat po meni ni kad me ne poznaješ, niti ništa ne znaš o meni pa čekaj malo,ja se tebi ne petljam u život niti serem po tebi naokolo jer jednostavno nemam potrebe,ne predstavljaš mi nešto u životu! Nije da sam ja čula da netko nepoznat sere po meni nego jednostavno ZNAM da komentiraju jer svi komentiraju svih...

A evo šta se meni dogodilo neki dan... Moja jedna frendica,jedna od boljih je srala po meni! Srala je da se ja pravim pametna,i da se kurčim s piercom(imam pierce na jeziku=)) )! To mi je rekla jedna frendica koja je sve to čula,jer se ova derala u busu.... Ja sam bila ful razočarana u nju,jer sam mislila da će mi reć to što joj smeta kod mene a ne naokolo srat! I lijepo sam joj sve napisala u mailu,i u ponedeljak smo se pomirile,a jebiga iskreno više me boli qurac! Glupo mi je bit posvađana s njom i šta ja znam izbjegavat ju jer idemo zajedno u basom do Crikvenice,ona ide iz Kraljevice,idemo zajedno u razred,zajedno smo pod odmorom,i još dok smo se dopisivale(dok je pomirenje trajalo) je rekla neke lijepe stvari o meni i onda sam se malo smekšala.ali nikad više neće bit isto kao što je bilo,ako još čujem da je srala bit će belaja... To jednostavno ide ako ti nešto smeta pa lijepo mi reci u facu,pa ću prestat,ali jednostavno nemoj ić srat naokolo po meni pogotovo ako mi se predstavljaš kao frendica! najviše cijenim iskrenost!!
Nadam se da vas nisam previše izmorila čitanjem malo podužeg posta! Weliki pozdraW!!
- 22:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>