Samo otvoren um prima mudrost,
samo otvorene ruke primaju darove,
samo otvoreno srce prima ljubav i
samo najdraže osobe primaju ovu poruku

Kada voliš,
možeš da živiš čak i ako si nesretan

Ne kaži sve što znaš,
ne čini sve što možeš,
ne vjeruj u sve što čuješ,
ne daj sve što imaš,
ne želi sve što nemaš,
samo voli onog ko tebe voli

Vrijeme je presporo za one koji čekaju,
prebrzo za one koji se boje,
predugo za one koji tuguju,
Prekratko za one koji se raduju,
ali za ljubav vrijeme je vječnost

Trenutak je dovoljan da se upozna,
trenutak je dovoljan da se zavoli,
ali ni vječnost nekad nije dovoljna
da se zaboravi
ono što trenutak stvori

Daljine razdvajaju ljude,
zbog njih se tuguje, plače,
Ali onome ko zaista voli
daljine ništa ne znače!

Ne gledaj u ljepotu koja će te zanijeti,
već gledaj u dušu koja će te voljeti

Kada odlučiš da voliš – prvo nauči da hodaš po snijegu
a da ne ostavljaš tragove

Ne dozvoli da budeš nečiji stih,
potrudi se da mu budeš cijela poezija

Nikada ne traži nešto savršeno da zavoliš ,
bićeš u opasnosti da umreš bez ljubavi.
Zavoli nešto što nije savršeno i učini ga
savršenim svojom ljubavlju
jer samo tako nikog nećeš povrijediti svojim odlaskom

U životu poželi da ne izgubiš voljeno
i da ne voliš izgubljeno

Pobrini se
da dobiješ
ono što voliš
inače će te prisiliti da voliš ono što dobiješ

Nema te mržnje koja je tako odvratna
kao ljubav u stadiju raspadanja

Nikada ne daj srce ni po koju cijenu,
osim ako ti neko da srce u zamjenu

Nikada ne počinji da voliš onoga koga ne smiješ
Nikada ne gledaj u oči onoga ko te ne zaslužuje,
ali uvijek uzvrati ljubav onome ko ti je daje!

Ljubav počinje pogledima,
traje poljupcima
a završava sa suzama

Muzika
je izmišljena
da bi svjedočila
o ljudskoj usamljenosti

Voljeti nekoga ************ a ne biti s njim,
je isto kao i biti kažnjen ***kada nisi kriv

Uči se na greškama drugih ljudi
jer Ti ne živiš dovoljno dugo
da bi ih stigao sve napraviti

Osmijeh je jedna kriva linija
koja može da ispravi mnoge stvari

Vratiti se staroj ljubavi
je isto kao i pročitati
knjigu kojoj znaš kraj

Što ne boli - to nije život
što ne prolazi - to nije sreća

:























































































Photobucket

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga
-o mom životu i svakodnevnim događanjima u njemu
-o meni,mojim prijateljima...ljubavi...

...o meni...
-obična i tipična 16-godišnjakinja
-gren u opću u Pazinu
-volin sve ča i drugi mladi vole
-obožavan prirodu i životinje
-ne volin laži,prjevare,svađe...
-slušan...ma svašta...Toše Proeski,Antonija Šola...itd...

Moj 2.B-najbolji smo,najbolji…. belj

Vesna kiss
Martinčica kiss
Dany kiss
Sanja kiss
Vale kiss
Tina kiss
Đeni kiss
Silvia kiss
Alis kiss
Marina K. kiss
Marina Č. kiss
Toja kiss
Mia kiss
Diana kiss
Daria kiss
Seana kiss
Lena kiss
Glavaška kiss
Laura kiss
Čizmić kiss
Šterpin kiss
Goran kiss
Tomac kiss
Paolo kiss
Šešo kiss
Alex kiss
Jelovac kiss

Iz osnovne…

Manuelakiss
Lindakiss
Lucijakiss
Valentinakiss
Nikolinakiss
Markokiss
Martinkiss
Leokiss
Pinokiss

Ostali….


Kity (the best)kiss

Martakiss
Matejkiss
Alenkiss
Danijelkiss
Sandikiss
Tedi kiss
Marinkiss
Jennykiss
Martina P.kiss
Natalikiss
Tjašakiss
Martina S.kiss
Brunokiss
Totokiss
Bažonkiss
Kristina kiss
Diegokiss
Ninakiss
....ako san kega zabila nek se ne razjadi...wave

Slikice.....


Kity



Kity i Marta


Martina


Tina i Silvia


Sanja i Martina


Alen


Danijel


Hmmm...a ki je to??


Matej


Curke


Deana


Jenny


Tina


Marko


Natali with duda


Ivana i Šešo


Vesna,Paolo i Martina


Sanja



Martina,Sanja i Daniela


Lena i ja


=)


Martinčica


Šterpin,Martina i Tomac


Vesna


Cure u akciji


Ja s Martinčicon =)


Martina,Bruno i Daniela


Dany


Paolo


Šterpin i Tomac




Martina i ja


Ženski klan


Ja sa sekon


Vale,Marina i Lena


Sanja,Martina i Seana


Dany i Martina


Ja s Vesnon


Shopping


Dany,Mar i Sanja


Sanja i Vesna


Martina,a ki drugi =)


Ja s Vesnon


Diana i Daniela


Ja i Monika(moja fjoca)


Martina (moja šantula)


Ja sa šantulon


Ja i Manuela za Krizmu


Ja sa sekon...jednom davno...




Entoni,Danci i Ivan

Malo i ovih iz osnovne...da nebi bilo da san ih već zabila.....





Nikolina,ja i Manuela


Ja s Lindon


Martin =)


Ja s Manuelon


Opet mi


Ja



Ako san objavljivanjem bilo koje slike ugrozila nečiju privatnost,nek se javi... =)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


petak, 30.05.2008.

About me

Boja kose:smeđa
Boja očiju:plava
Godine:15 i pol
Rođendan:09.07.
Hrana:čokolada
Pjesma:Jedina,Toše Proeski
Boja:svjetlo plava,roza
Broj:9,7
Film:ma ima ih puno...ne pada mi sad na pamet neki određen....
Časopis:OK!
Glumac:Chad Michael Murray
Knjiga:Sadako hoće živjeti
Najveći strah:zmije...brrr...
Loše vrijeme:mrzin ga!!!!
Najbolja prijateljica:Kity
Prva pomisao kad se probudiš:hehe...jedan slatkiš....
Pepsi ili Coca.Cola:ma ni jeno ni drugo baš,ali ako moran birat onda Coca-Cola
Čokolada ili vanilija:čokolada
Dan ili noć:dan
Ljubav ili novac:definitivno LJUBAV!!!
Izgled ili osobnost:osobnost
Ljeto ili zima:ljeto
Zagrljaj ili poljubac:hehe..i jeno i drugo!!!
Romantični izlazak ili divlji noćni izlazak:romantični izlazak
Kava ili čaj:kava
Vruće ili hladno:vruće
Sunčano ili kišovito:definitivno sunčano...mrzim kišu
Pas ili mačka:oboje


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.