<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ovo je kraj....

Neću više objavljivati priče na ovom blogu jer ne želim previše zbrkati priče, pa otvaram svaki put novi blog pri objavljivanju nove knjige.

Ovdje sam objavila tri priče:
DVA RAZLIČITA SVIJETA I JEDNA LJUBAV
Otok straha
Život ide dalje

Znam da su Tišina i Nikolina sve ove tri pročitale, a za ostale ne znam, pa ako budete imali želju i budete htjeli pročitati koju - imate linkove=)

Ako budete htjeli ponovno pročitati priču o Hope, Alexu i prijateljima - znate gdje je moj blog.

Hvala vam na svemu.

Od sad na dalje ćete me moći naći ovdje: DRHTAJ DUSE i PAKLENI ŽIVOT!

Volim vas sve

Barbara

P.S. Vidjela sam da pitate hoće li biti nastavka.... Pa ne znam još! Imam nekoliko tema za knjige ubuduće, pa ako budem htjela, kad bude ispucala sve ove koje su mi u glavi, počnem pisati nastavak ove knjige. Vidjet ćemo još, ali javit ću vam kad bude vrijeme.=)

Napisano: 02.05.09.

Mozete me naci ovdje: PAKLENI ZIVOT ili JENNINE KRONIKE
I mislim da nastavka nece biti.... Ne znam zasto, ali ovako je najbolje. Mislim da bi bilo pretjerano nastaviti dalje pricati njihovu pricu. Sami zamislite sto bi se moglo dogoditi;)


Napisano 23.06.'09. - Mozete me naci ovdje: Sve zbog jednog ljeta ili na Jenninim kronikama


četvrtak , 30.04.2009.
00:00 , Komentiraj { 11 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.