<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Život ide dalje - 20. poglavlje

Noć nije prošla kako je Hope htjela. Razmišljala je o onom poljupcu i ljutila se sama na sebe što joj se ta scena cijelo vrijeme motala po glavi. Spavala je možda dva sata cijelu noć, ali nije se ni tada osjećala dobro pošto je imala noćne more u kojima je gledala smrt svoje obitelji. Vrtila se po krevetu dok je sunce tek izlazilo, a ptićice su tek počele pjevušati kraj njenog prozora. Htjela je zaspati, ali svaki put kad je to učinila je vidjela Alexa kako ljubi Ariettu. Bila je ljuta na njega što je ljubio drugu curu, a još više je bila ljuta na sebe jer je bila ljubomorna iz njoj nepoznatog razloga. Duboko je uzdahnula. Shvativši da neće uspjeti zaspati, dignula se s kreveta i provirila je kroz prozor kao bi uhvatila malo sviježeg zraka. Manuelina auta nije bilo ispred kuće. Predpostavila je da je već otišla na posao pošto je bio petak. Alexov auto je bio tamo. Spustila je pogled i krenula se istuširati kako bi razbistrila misli. Hladan i osviježavajući tuš nije joj promjenio razmišljenje pošto nije mogla zaboraviti trenutak u kojem je vidjela da je neka druga cura bila s njim. Vratila se u sobu kako bi se obukla. Vibrirao joj je mobitel. Javila se.
„Ok. Može!“ –rekla je. „U deset?_Nema problema!_Vidimo se onda!“
Spustila je slušalicu nasmiješeno. Izašla je iz svoje sobe. Provorila je u Angelinu. Njena je prijateljica spavala. Polako je zatvorila vrata i tiho kako ju nebi probudila. Spustila se niz stepenice. Provorila je u dnevni boravak. Alex još nije bio budan. Krenula je prema kuhinji, ali onda se dosjetila kako bi ga mogla otići probuditi i iznenaditi ga. Nasmiješila se sebi u bradu i tiho je odlazila prema njegovoj sobi. Otvorila je vrata. Zakoračila je unutra. Silazila je niz stepenice, a koraci su bili dosta jaki, pa se Alex počeo buditi. Djevojka je zastala. Kraj njega je ležala Arietta. On je pogledao u nju i sjeo je. Bio je ošamučen i još mu se vrtilo u glavi. Primjetio je Hopin čudni pogled. Pogledao je kraj sebe, a Arietta je čvrsto spavala. Naglo se okrenuo prema djevojci koja je još stajala na stepnicama. Zanijekala je i istrčala je iz sobe. Alex je mahnuo plahtu sa sebe i potrčao je k njoj.
„Hope, stani, molim te!“ –pokušavao joj je dohvatiti ruku, ali ona je već istrčala iz kuće. „Hope!“
Hope je trčala prema automobilu, a Pogo ju je pratio. Otvorila mu je vrata, uputila je ljutit izraz lica Alexu, sjela je na svoje mjesto i stisnula je gas, pa se brzo udaljila od kuće.
„K vragu!“ –Alex je ljutito zalupio ulaznim vratima i okrenuo se.
Arietta je stajala ispred njega. Bila je bjesna, ljuta na njega i živčano ga je promatrala. Alex ju je pogledao čudno.
„Da, Alex, spavala sam s tobom, budalo!“ –viknula je.
Odmaknula ga je od vratiju, otvorila ih je i ljutito ih je zalupila pri izlasku. On je spustio pogled i uzdahnuo je. Znao je da je pogriješio previše i nije znao kako bi mogao srediti stvar. Sjeo je u dnevni boravak, nagnuo se na trosjed i pogledao je u strop. Buljio je razmišljajući što dalje učiniti.

U međuvremenu se Hope vozila. Srce joj je još kucalo od ljubomore i ljutnje kad je ugledala Ariettu kako leži kraj Alexa. Bila je bjesna i na samu sebe jer je dopustila da mu pokaže kao ju je to povrijedilo. Zaustavila se pošto je Pogo počeo cviliti i pomislila je da ga treba pustiti da se prošeta. Stala je kraj zidića blizu mora. Pustila je Poga neka se prošeta, a ona se nagnula na zidić i zamišljeno je pogledala prema nebu. Skinula je sunčane naočale. Oči su joj bile pune suze. Nije htjela plakati. Nije uopče znala zašto su joj suze u očima, ali izdale su je i potekle su niz njeno lice. Zavibrirao joj je mobitel. Javila se pošto je mislila da je to Ginger.
Hope, gdje si?“ –upitao je Alex s druge strane slušalice.
„S Parkerom, majmune!“ –viknula je ljutito i spustila mu je slušalicu.
Spremila je mobitel u džep i ljutito je prekrižila ruke. Prolaznici su zbunjeno gledali za njom, a ona ih je ljutito promatrala, pa njihovi pogledi nisu trajali predugo. Opet je osjetila vibraciju. Alex ju je ponovno nazvao, ali ovaj put ga je ugasila. Bila je ljuta na njega. Toliko ljuta da mu je morala slagati da je s drugim muškarcem samo kako bi ga pokušala učiniti ljubomornog kao što je on nju nesvijesno. Najviše se ljutila na samu sebe pošto nije mogla naći razlog njene ljubomore. Pogledala je na sat kojeg je nosila na ruci. Za deset minuta se trebala naći s Ginger. Pozvala je psa i nakon toga je krenula prema određenom mjestu. Ginger je stajala kraj zidića u gradu, slušajući mp4 i gledajući u pod. Krenula je prema njoj držajući Poga za uzicu.
„Hello, Gigi!“ –poljubila ju je u obraz.
„Oh, evo te!“ –nasmiješeno će Ginger.
„Dugo me čekaš?“
„Ne. Zapravo sam ja ta koja je uranila, pa...“
„U redu. O čemu si mi htjela pričati?“
„Nećeš vjerovati, Hope! Tako sam sretna!“
„Pa reci mi već jednom!“
„Dolazi Jonel!“
„Jonel?“
„Da. Dečko koji mi se sviđa!“
„Nemoj zezati?“
„Ne zezam te, stvarno!“
„Waw, to je super ideja. Kad dolazi?“
„Popodne. Mami su jučer javili za dolazak! Čovječe, Hope, neopisivo sam sretna! Jedva čekam da ga vidim, da popričam s njim... Ajme, kako sam uzbuđena!“
„Primjetila sam. Drago mi je zbog tebe, Gigi!“
„Negooo...“ –okrenula se prema njoj pomalo ljutito. „Gdje si ti jučer nestala?“
„Išla sam doma!“ –odgovorila je i odmaknula je pogled.
„Zašto?“ –upitala ju je.
„Eto... Nisam se baš najbolje osjećala!“
„Mogla si me pričekati, pa bi išla s tobom.“
„Oprosti! Slijedeći put ću te potražiti!“
Ginger je zastala dok je Hope nastavila hodati pošto je samo gledala u pod. Uzdahnula je i potrčala ju je zaustaviti.
„Tko je taj dečko?“ –stavila joj je obje ruke na ramena.
„Molim?“ –zbunjeno će Hope.
„Nemoj se praviti da ne shvaćaš moje pitanje.“ –nasmiješila se. „Reci mi tko je on!“
„Ne znam, stvarno, o čemu pričaš!“ –dodala je Hope ne skidajući zbunjujući pogled s lica.
„Tužna si. Vidim to po tvojim očima! Radi se o nekom dečku, jelda? Hajde, hajde, Hope, reci mi tko ti se sviđa!“
„Nitko mi se ne sviđa.“
„Ne laži!“
„Ma kažem ti da nije tako. Jednostavno sam ljuta na jednu glupu mušku osobu i to je to!“
„A on je?“
„Alex...“
„Alex? Što je učinio?“
„Ma... Znaš da je brijao s Ariettom?“
„Molim?!“ –proderala se zbunjujuće. „S njom?! Nisam imala pojma. Kako znaš?“
„Vidjela sam ih prije nego što sam otišla doma.“ –maknula je pogled.
„Nemoj zezati?!“ –nastavila je Ginger. „Čovječe...“
„Evo... To ti je moja reakcija, isto!“
„Oh... Shvaćam!“ –nasmiješila se Ginger.
„Šta to?“ –pogledala ju je Hope.
„Pa tebi se Alex sviđa. Zato si ljuta na njega!“ –nacerila se.


Novi nastavak i OVDJE!

Nova knjiga ovdje: DRHTAJ DUSE! Voljela bih da ju procitate jer mi je dosta draga kao i Zivot ide dalje i zanimaju me vasi komentari. HVala unaprijed!

petak , 10.04.2009.
00:00 , Komentiraj { 4 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.