< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga



..............

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj mali životopis

Moje ime:nije bitnobang

god:15coolpartysmokin

Moju obitelj čine:
stara- mama kao mama,prijatelj i u dobru i u zlu...wave
stari-najbolja osoba koju sam ja u životu poznavala...samo je žalosno što ga više nama...nema mog uzora,mog najboljeg muškog prijatelja i OCA,ali ustvari on je uvijek tu negdje samnom...
seka-zahvalna sam Bogu sto mi je dao takvu sestru,posebna je i da je nemam život mi ne bih bio potpunburninmad
brat-jednostavna i jako dobra osobatdead

-samo se ja prema njima odnosim bezobrazno i drskorofl

FRENDICE:Mya,Teja,Eve,IvanaMarex,Suza,Kaja,Ana-Maria,Andrea............partysmokin

FRENDOVI:frendova nemam baš zbog što su svi bezobrazni i neozbiljni,
u muškarce nemam povjerenja zato što sam se jednom gadno prevarila
uvezi jednog dečka te mu rekla neke stvari koje je on odmah drugi dan
isro curama iz razreda tak da............Sve to bilo je više zajebancija nego
prijateljstvo!!!!!Takvi su dečki u našoj okolici,u biti ima ih nekoliko dobrih
a to su Pile i Koky i još neki sa stanice,no takvih je malo i u nikog više
nemam povjerenja!!!!!!!!nomadheadbangburninmadpuknucublabla

VOLIM:svoju obitelj,Franu,Jelenu,Franku i Katarinu,prijatelje,
zezanciju,glazbu,
Zakon braće,Tree Hill,Prljavi ples,W.Milera,Chad Michael Murraya,
svijeće,cvijeće,crnu,
crvenu i bijelu boju,svoje čizme,patike i svoje dječije
papuče u obliku psa,muške parfeme,čokoladu,žvake,
alkohol,iskrenost,svoje oči,kosu i zube,nogometne
utakmice,Evanescence,Zabranjeno pušenje...cerekcerekkisscerekcerek

MRZIM:ponižavanja,dvoličnost,i
zdaju,svoju pesimističnost,svoje migrene,histeričnost i
to što svima vjerujemburninmadpuknucuheadbangmadblablaeekzijevbang

SLUŠAM:Zabranjeno pušenje,EVANESCENCE,Lordi,Him,
Celine Dione,Shakira..smijehyes

OVO JE ZA NEKE POSEBNE OSOBE KOJE MISLE DA
ČIM NEKO SLUŠA METAL DA JE SOTONJARA,TO NIJE
TAKO,BAR NE U MOM SLUČAJU,VJERUJEM U BOGA!!!!!yesyesyesyesyesyes


bedzevi.com,button,badges,priponkePlayboy


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

songs

EVANESCENCE LYRICS

"My Immortal"

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

[Chorus]



EVANESCENCE LYRICS

"Bring Me To Life"
(feat. Paul McCoy)

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)



Shot at 2007-08-04

četvrtak, 01.01.2009.

neda mi se pisati,ali...

evo samo ću reći sve najbolje povodom blagdana...partynjamismokin



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.