linkovi

NEKIĆ - lipotan moj najdrazi party


DADA kiss- moja dadica - the best friend!


BELA!!!!!


BAKY!!!!! - my best friend!!!! kiss


TADIN!!!! rofl- ...razredna luda... (haha...sorry!!)


99% ANGEL fino- preeedobar blogach...


........very nice....thumbup..


MARTINA sretan- dobra cura....!


MONIKA (monga)



SLIKEEEE!!!!!


....ovo bi vam bila ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



....a ovo vam je dada....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




....a ovo smo naravno nas dvi...best friends FOREVER!!! i nedaj Bože da nas iko ikada pokuša rastaviti...a bilo je pokušaja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...ekipica moja za moj rođendan...koja večer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvoje ljudi koje volim jaaako jaaako puno! I vise nego sto mislite!! kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Marko...možda jedna od prvih osoba koji mi je pokaza što je život i naučija me uživati... i zbog kojeg ću pamtiti sve ove godine! Naravno, u dobrom smislu!!! kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




BENJO & BULJE!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...toni & ja u ''Stikle''...hehe... obožavam taj kafić!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



koji pogled, a? e neću vam reći di je to...ali čekati da sunce izađe...ugl...burna ali zapamćena noć...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ovo vam je moja jedna jedina i unikatna seka!!! hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




a ovo...? ja mislim da je ovo jedan od razreda koji će se zauvik pamtiti u onoj školi... ni jedna generacija im nije ravna! A srića evo neki od nas su imali i tu >čast< upoznati ih... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ivana, ja & Dada...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




moj best friend od rođenja!!!! vojim te puuuno!!!
a tu izgleda tako napušeno...bwahahaha....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







profile editor

profile editor




myspace glitter

myspace glitter




myspace layout codes

myspace layout





myspace layouts

myspace layouts




myspace layout images

myspace layout




Myspace layouts

Myspace layouts





myspace layout

myspace layout





Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




myspace layouts

myspace layouts


cool myspace layouts

cool myspace layouts


myspace layout images

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout

myspace layout


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Myspace layouts

Myspace layouts


Bigoo

S. Valentine images


myspace layout

myspace layout


image hosting for myspace

S. Valentine images


MySpace images

S. Valentine images


Myspace

S. Valentine images


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Blog images

Blog images


image hosting file

image hosting file


layout for myspace

layout for myspace





Sjeti se stihova,
sto sam ti ih pisala.
Sjeti se suza,
sto sam ti ih brisala.

Sjeti se ljubavi,
koja ne prolazi.
Sjeti se tuge,
koja ne odlazi.

Sjeti se srca,
koje te voli.
Sjeti se rane,
koja me boli.

Sjeti se ove pjesme,
ko' uspomene.
Sjeti se jednom,
nakon svega mene.




Moje su pjesme,
pune bola,
i suza.

Moje su pjesme,
prazni stihovi,
pusti mostovi.

Moje su pjesme,
sivi oblaci,
golo drvece.

Moje su pjesme,
iz srca.
Koje uvijek tiho,
i tuzno kuca.




Zarasle su stare staze,
gdje je nekad cvalo cvijece.
Ali rana na mom srcu,
nikad vise zarasti nece.

Samo tebe voljelo je,
ovo ludo srce moje.
Svu je ljubav tebi dalo,
i na kraju ranjeno je.

Ranjena je moja dusa,
ranjeno mi srce sada.
Nema vise one srece,
niti se srce sreci nada.




Sjecas li se one noci
kad moja sreca umrla je
u tudjini i samoci
samo tuga ostala je...
Pokazala ti nikad nisam
da do tebe mi je stalo
sa istinom borila se,
ali srce sve je znalo...
znala sam za ponos
kad za oprostaj molio si
nisam ti ga mogla dati
zasluzio ti ga nisi...
govoris mi da me volis
pokazujes mi sasvim drugo
nemas pojma kako boli
kad te vidim sa drugom.
samo da znas da ona za tebe nije,
ti neznas sta hoces
odluci se vec jednom
jer i dalje te volim
i nije mi svejedno...




Ne tuguj za onim sto je bilo,
ne cezni za onim sto nemoze biti,
ne boji se onoga sto ce doci,
ma koliko ti tesko bilo , ipak ce proci
Zar sam kriva sto volim oci tvoje,
Zar sam kriva,sto si dosao u mene lijep i tih,
zar sam kriva sto je bas o tebi ovaj stih.
Ne smijem te pogledati u oci,
sto znam da te nikad preboljeti necu moci.
Zar nisi primjetio da bih uvjek rekla da,
zar nevidis da te volim ja!!!



Moje gluuposstttiiiii...!!!!

Buđenje - SAD BI SVE PONOVIJA
vrag mi ne da mira
pa do tebe skitam
svaki dan u mislima
i znam da ne bi smija
al' baš me za to briga
bez tebe san ka' sirotinja
i šta će reći ljudi
vrime neka sudi
ja bez tebe ne znan i ne mogu
sad mi malo triba
tu kraj tebe mira
da na sve zaboravim
ja ne mogu više tako
činim fintu da me nije briga za tebe

sad bi sve ponovija
za tvoju ljubav sve bi da
samo da zavoliš me ti
kao nekada
sad bi sve ponovija
za ljubav tvoju sve bi da
samo da zavoliš me ti
baš kao nekada

daj mi malo nade
za neke bolje dane
lakše će mi svanuti
za sve lipo što znam
samo tebi pripada
probudi me iz sna
vrag mi ne da mira
pa do tebe skitam
svaki dan u mislima
i znam da ne bi smija
al' baš me za to briga
bez tebe san ka' izgorija






Dio puta tvog

Ne vjerujem duso moja
da je ovo volja tvoja
da je s nama gotovo

Nikad ne znas kada krene
kuda ide dusa zene
nikad nisam otkrio

Ne vidim bez tebe dana
valjda dodje s godinama
na ljubav si mene privikla

Ref. 2x
Znam da nisam, nisam vise dio puta tvog
sunca jedinog od zivota mog
znam da necu, necu vise isti biti ja
prezalit cu bol, tebe nikada

Sad kad gledam iz sebe
vidim samo, samo tebe
ti si ona koja samo zna

Ne vidim bez tebe dana
valjda dodje s godinama
na ljubav si mene privikla

Ref.

Znam da nisam, znam da nisam
nisam vise dio puta tvog
sunca jedinog od zivota mog
znam da necu, necu vise isti biti ja
prezalit cu bol, tebe nikada






Dodji veceras

Sve je tvoje u mom ormaru
i pidzame nase u paru
ni za sta ih ne bi odnio

Nadjimo se na pola puta
nocas ljubav za nama luta
znas da sam te uvijek volio
i samo bih te molio

Ref. 2x
Dodji veceras
nemoj na me bit' ljuta
bit' ce dobra nam, dobra
svaka minuta

Dodji, vino i pjesma
iza mojih su vrata
bit' ce rame uz rame
nase duse od zlata

Nek' te misli sve meni vode
mirises na godine dobre
na vremena sto su meni sve

Sve je tvoje u mom ormaru
i pidzame nase u paru
ni za sta ih ne bi odnio
i samo bih te molio






Bozic bijeli

Da je put do tvojih vrata
prasina od suhog zlata
to mi sada vise nista ne znaci

Jer kad ispod oka kisa krene
tu odavno nece biti mene
svejedno ce samo blato ostati

Kad za bozic cujes prva zvona
to je ljubav nasa
to je ona sto je dosla
da nas pjesmom pocasti

Pjesmom punom lijepih uspomena
za dva meka srca potrosena
nek' te ovaj bozic na nas podsjeti

Ref.
Kada ponoc bljesne sa visina
za nas dizem casu mladog vina
sto iz zelje, sto iz ljute potrebe

Svi ce andjeli i svi ce sveci
pjevat' pjesmu, ti je samo reci
i pozeli bozic bijeli
neka bude za tebe

Ref. 2x

Bozic bijeli neka bude za tebe






Tek je 12 sati

Ref.
Tek je 12 sati
zavedi me
da ne bude dosadno
ona nece znati
da smo bili zajedno

Tek je 12 sati
osvoji me
da bude nam opasno
voljela bih znati
mislis li na mene
kad si s njom
Tek je 12 sati

Sada znam da nema razloga
predugo bjezim od tvog pogleda
i sanjam da smo sami
i mrak oko nas
sacuvaj ljubav za nju
u meni nadji spas

Dovoljan je jedan znak
i ucinicu sve
ne trebam ja s tobom brak
bas me briga sto si njen





Jos ne znam kud' s tobom

Dok me dira, dok me ljubi
tvoje usne osjecam
dok mi prica, gubim rijeci
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Ref. 2x
Jos ne znam kud' s tobom
ni kud' bi sa sobom
jos tesko je budit' se pored nje

Dok me grle, njene ruke
kao lance osjecam
dok me dira, dok me ljubi
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Ref. 2x

Kao Titanik plovim
dignut iz mracnih dubina
hodam tiho k'o srna
sto je vec ranjena bila




Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
ne kao James Bond, prokleti tajni agent
zelio sam biti heroj, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji ce promijeniti bas citavi svijet

Ref.
Prisiljen da razmisljam
ja shvatio sam sve
nisam rodjen da budem heroj
o ne, ne, ne





Lupi petama

Jednog dana kada ovaj
rat se zavrsi
jedva cekam prijatelji
sve vas da zagrlim
ovako sjedim sam
pa vam ponekad odpjevam

Ref.
Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
poljubim zastavu i pustim suzu
neku iskrenu
o Boze cuvaj ti nase golubove
i sirotinju
jer bogati se i onako
za sebe pobrinu

Ima dana kada ne znam
sta cu sa sobom
jer nevesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
a kada padne evo noc
dozivam vas imenom
vas su prekrili
zastavom i mahovinom

A ja sjedim sam pa ponekad
za vas odpjevam
jednog dana kada ovaj
rat se zavrsi
ma jedva cekam prijatelji
sve vas da zagrlim
o Boze cuvaj ti nase golubove
i sirotinju
jer bogati se i onako
za sebe pobrinu

Ima dana kada ne znam
sto cu sa sobom
jer ne vesele mene
bez vas utakmice nedjeljom
a kada padne evo noc
dozivam vas imenom
vas su prekrili zastavom mahovinom






Nebo

Vece se prolilo na citav grad
nabacujem jaknu, izlazim van
veceras te tako trebam
jos uvijek te nikome ne dam

Razbicu svakoga koga vidim sa tobom
u gradu cu veceras napraviti lom
kada te tako trebam
jos uvijek te nikome nedam

Ref.
Nebo je nocas ogromno
nebo zna gdje je moje maleno
nebo je nocas krivo za sve
da si barem ovdje, ali nema te





Ja oprostit cu sve

Ko lutka na koncu ja hodam kroz mrak
i pruzam ti ruke kad zagrlim zrak
tu boju grimiza kad vidim izbliza
u ocima tvojim ko da ne postojim

A sve, sve je moglo drukcije
i ovu noc ti dolazis od nje

Ref. 2x
Ja oprostit cu sve
i mrtvim i zivim, al' tebi ne
za sve te krivim, kazi ona il' ja
budi musko na tren
ili ostani moj ili postani njen

Te crte na dlanu se zovu sudbina
i kazu da nebo to daje nam znak
sve crno i sivo sad vidim uzivo
pred ponorom stojim, ali se ne bojim





Jugo 45


Kazu da su cuda svijeta
piramide africke
kazu da su cuda svijeta
velike rijeke Indije
al' nijedno cudo nije bilo
ravno onome
kad je stari uparkir'o
u bascu Jugu 45

Skupio se sav komsiluk
i pola rodbine
ono pola nije moglo
nije moglo od muke
stara napravila mezu
ispekla 'urmasice
stari otis'o u granap
po jos logistike

Ref.
Bilo je to dobro vrijeme
sve na kredit, sve za raju, jarane
u auto naspi corbe
pa u Trst po farmerke
bilo je to dobro vrijeme
te na izlet, te malo na more
u kuci puno smijeha
u basci Jugo 45

Vozio ga cika Franjo
da proda jabuke
vozio komsija Momo
da mu zenu porode
vozio ga daidza Mirso
kad je is'o u kurvaluke
vozio ga malo i ja
kad bi mazn'o kljuceve

Ref.

Virio sam jedno vece
iz basce cuo glasove
Momo, Franjo, daidza Mirso
nesto tiho govore
onda pruzise si ruke
na komsiju se ne moze
onda popise po jednu i razgulise
izgledao je bas mali to vece
nas Jugo 45

Pobjegli smo jednog jutra
s dvije kese najlonske
prvo malo Lenjinovom
pa preko Ljubljanske
danas nam je mnogo bolje
novi grad i novi stan
stari nam je postao fora
kantonalni ministar

Ali meni je u glavi
uvijek ista slika, siti fles
stara kuca, mala basca
i u njoj Jugo 45




DALMATINAC

U Frankfurtu bife "Lovac", neki Matko Hercegovac
ženija je sina Branu, pa san pozvan na tu stranu.
Upozna san jednu malu, ajme lipa je ka cvit
Švabica je "niks feršten" za Hajduka i za Split.

Ona sve u kupe, a ja sve u špade
nije u Evropu ako mu se dade.
Muzika je stala, ma pošli momci pit,
a ja za mikrofon i zapiva hit:

Jubija te Englez, jubija te Finac,
ali niko mala - kao Dalmatinac.
Posteja mi more, morski pas ljubimac
ja san galeb bili, ja san Dalmatinac.

Iznad Majne zora sviće, ubilo je kuma piće,
ima duše, ima srca, vadi pištolj, viče "Pucam!"
zaleglo je raje pola, ja na malu ispod stola.
Ajme bruke i Balkana srid ovakvog restorana.

Uletili panduri razbiža se svit,
a ja za mikrofon i zapivan hit
"Jubija te Englez, jubija te Finac,
...

Stoji jedan Englez, stoji jedan Finac
al je samo jedan, jedan Dalmatinac
Pucali Talijani, pucali Brazilci,
al golove daju - samo Dalmatinci.











Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (16)
Veljača 2007 (27)

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da # Ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

JEBEŠ ŽIVOT KAD DUŠA PATI,
KAD ČOVJEK ČOVJEKA
NE MOŽE DA SHVATI....
JEBEŠ ŽIVOT KAD TI DUŠA VENE...
I KAD ŽIVIŠ
OD JEBENE USPOMENE!!!!
!!!


myspace layout images

myspace layout







Grunge Angel at bigoo.ws



moj msn - matea_zadar@hotmail.com


Make Grunge Hearts at bigoo.ws


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Moj drugi blog...
O čemu pisati? O svemu! Što god mi padne na pamet!
E ali moram napomeniti da idioti koji budu ostavljali glupe komentare ne moraju se niti truditi jer nemam baš neku namjeru trpiti njihova sranja - dakle kao što se već desilo, bit će obrisano!

myspace backgrounds

myspace backgrounds




VIDEO'S!!!!!!





myspace layouts

myspace layouts

















Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws






o meni...

Aha, sad malo o meni...
Ime: Matea
Idem u 3.razred (srednje), ali u tehničku!
Moji best friends: Dada, moj Toni, Baky, Mario, Benjo, Sanel... ukratko cila ona moja ekipica s kojom sam svaki dan i koje puuuuunnno volim! Najbolji ste!!! I virujte mi da bez vas nista nebi bilo isto...nebi vas minjala nikad i za nista!!!!!!!!
Images for your blog

Images for your blog


I kad kažem najbolji onda to stvarno i mislim!
Tehničku sam upisala...-neznam zašto, ali nisam požalila zbog toga niti ću ikad!!
Najbolji razredi u ciloj školi: 3.B I 2.P!!!
Što slušam? Sve! Ali najdraža vrsta muzike mi je techno...
Kakva sam osoba.... neznam...mogu sve i svašta oprostiti i prići priko svega ali kad mi jednom pukne film možeš se pozdraviti...Volim svima pomoći i najviše na svitu volim sve one ljude koje sam nabrojala gori jer da nema njih ja neznam što bi sa životom! Mislim da sam pre osjetljiva...bar sam bila... neznam...
neke stvari previše djeluju na mene iako ja toga nisam svjesna pa mi drugi govore...ali da sam ko prije - definitivno nisam! svi su reki da samo se dosta prominila i ja sam toga svjesna! I iskreno, drago mi je zbog toga...
Ma da ne duljim previše...to bi bilo sve što bi tribali znati o meni...još samo jedna stvar koju moram napomeniti a to je da najviše volim izaći u caymana i tamo sam doslovno svaki dan...
eto toliko....



...on The Boulevard Of Broken Dreams Icons

...on The Boulevard Of Broken Dreams Icons





image hosting file hosted images

image hosting file





Cute Kids Kissing I Will Always Love You Icons

Cute Kids Kissing I Will Always Love You Icons





Flashing Purple Washed Away With Tears Icons

Flashing Purple Washed Away With Tears Icons





Sand Drawing Always Love You Icons

Sand Drawing Always Love You Icons





Black & Pink Behind Every Bitch... Icons

Black & Pink Behind Every Bitch... Icons





Beautiful Forest Waterfuall Scene Gif Images

Beautiful Forest Waterfuall Scene Gif Images





Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images






čovjek kad izgubi tek onda shvati...

heeellllloooouuu!!!! Napokon se i ja pojavila...i to cak s novim dizajnom...eeee, postala sam napredna...je, je...
cinilo mi se da je vrime da napisem novi post... Pa evo! Ni ne sicam se kad sam zadnji put pisala (a neda mi se pogledati)...u zadnje vrime se svasta dogada..dobrog, loseg... jebiga eli...i to je sastavni dio zivota...sto nije?
Dakle prezivit ce se i to...hehe...mora se! Škola je pri kraju...ali ne gine mi popravni! AAAAAAAAAAA! jebenti...dosta mi je vise!!
Ali necu o tome...sumnjam da se ikome da slusati o mojoj skoli...
Je da sam vise izvan nje nego u njoj, ali ko nije?! haha!
Moram priznati da se u zadnje vrime stvarno zabavljam...sinoc smo bili u medusse...tako je dobro bilo....na plazi..ona muzika ka da si na cubi...aaaaaaa...predobro! i kad malo bolje pogledam...meni zapravo nista ne fali u zivotu! Super mi je...ali jebiga, ka i svima, uvik nam nesto fali...makar i neka mala sitnica...ah...
ali to je inače tako, tako da...sto cemo? nego se pomiriti s tom cinjenicom...hehe...
Napokon smo krenili i na kupanje...nego sto! More je predobro... ni sama neznam sto bi pisala...tako da bolje da prestanem prije nego sto pocnem govoriti gluposti...ljudi volim vas svih!!!!!! velika pusssaaa



| CoMeNtArI (2) | PrInT | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.