Some guy...

30.08.2011., utorak

LJUBAV

...fališ mi i ove noći...
Iako ne znam tvoje ime i ne znam kako izgledaš, fališ mi....tvoji nježni dodiri i tvoj zagrljaj...
Samo dođi i ispuni ovu prazninu, dođi još ove noći da udahnem dah ljubavi, neka ova samoća nestane....

Uvijek sam mislio da si mi izabiremo osobu sa kojom želimo provesti ostatak života, ali zapravo ju izabire naše srce...naša osjetila...izabiremo osobu pored koje se osjećamo ugodno, lijepo, sigurno...osobu sa kojom se budimo sa smješkom na licu...dakle izabiremo ljubav..no kao što sam rekao mi nju ne izabiremo, ona izabire tj. pronalazi nas i naše srce...ne možemo mi odlučiti u koju osobu ćemo se zaljubiti, srce jednostavno počne ubrzano kucati i kao što kažu leptirići nam prorade u trbuhu, tada znamo: to je ta osoba...
No da li danas ljubav pronalazi nas ili ju mi ipak sami pronalazimo, tj. da li ju pronalazi naš razum...da, rekao bi da u današnje vrijeme prevladava razum, ili jednostavno koristoljublje...odnosno odlučimo se za onu osobu koja će nam donijeti sa sobom više onog materijalnog nego onog neobjašnjenog...ljubavi...ili to pak nije prava ljubav...
Da li danas ljudi pronalaze osobe koje vole ili pak one od kojih imaju koristi? To je pitanje današnjice, jer kako objasniti ogroman postotak razvoda???...

Da li smo mi kao ljudi zaboravili zbog okrutne stvarnosti prepoznati ono pravo, ono sa čim ili kim želimo živjeti, sa kim želimo dijeliti sve, ne znam jer ipak nisam Bog...on sve vidi...ja ne...
Da li smo zaboravili otvorit svoje srce, ili da li se jednostavno bojimo ljubavi...?...

Po mojem mišljenju trebamo samo malo pričekati, i ljubav će doći...trebamo upoznati svijet, trebamo upoznati prije svega samoga sebe...no da li smo spremni čekati...?...mislim da jesmo, samo treba skupiti snage, strpljenja i hrabrosti...i već će doći...doći će...samo treba shvatiti...a što?...Treba shvatiti najprije svoje srce !!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.