< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


°~Something about me...~°smijeh
Zovem se Maja.Idem u
Opću Gmnaziju,hehe(I.e)
Rodjena sam 12.IV.1992.
Imam uz sebe jednu osobu
koja je vec jako dugo uz
mene i puno ju vojim (Tejaa).
Predivna osoba,koja me
uvijek zna saslusat..Tu je
jos jedna osoba koju isto jako
vojim..puno,puno!!Koja me
uvijek razumije,s kojom punoo
pricam...hehe i koja me
cesto savjetuje;)

~~VOLIM~~smijehyes
~frendove...
~starce...
~sestru..
~hmmm,njega...
~pomoci frendovima kad god im
zatreba pomoc ili rame za plakanje...
~volim izlaziti...
~sve sto vole mladi..=)...
~volim putovati...
~ljeto...
~kad me neko
prihvati onakvu kakva jesam...

~~NE VOLIM~~namcoreek
~lazi...
~prijevaru...
~ljubomoru...
~kad neko ima lose misljene o meni,
a niti me nezna...
~kad neko sere po meni iza ledja...
~osobe koje se prave
da su ok samnom,a zapravo
rade suprotno...
~kad mi se neko petlja
u zivot i pokusava mi
ga zagorcat(imala sam vec
slicne situacije)...khm...
~nepravdu...
~kada je neko zbog mene ili
mog postupka povrijedjen...
~posvadjati se s osobom koju
jakooo vojim...
~biti u bedu...
~skolu....




Free Music

Free Music



Free Music

~°°LinKiChi°°~
~...Shuza..=)~
~...Dorisss...=)~
~...Emich...=)~
~...Kety...=)~
~..Emy i Bianca..=)~
~...Mile...=)~
~..Alen...=)~
~...Bernarda..=)~
~...Dea...=)~
~...Emy..=)~
~...Ary...=)~
~...Leja...=)~
~...Leja&Iva...=)~
~...Myst...=)~
~...Dory...=)~
~...Hana...=)~
~...Anni...=)~
~...Elis&Renata...=)~






°°PJesME°°

Depresija

Mogu bas sve ja oprobati
i na rukama prohodati
na noge cu opet morati
kad se ljubav jednom pokvari
nek je djavo vise popravi
bar na jednom traga ostavi depresija
sve se zaboravlja malo sutra

Ref.
Tesna dusa, tesna koza
sa zivcima sam davno losa
vide drugi, vidim i ja
stigla me je depresija

Nervozna i rastrzana
besna i neispavana
nemam vise iluzija
ubice me depresija

Mozes smrtno da me uvredis
pa na salu sve da prebacis
ama nista to sad ne znaci
kad na srcu pukne jedan sav
za njim krenu bar jos nova dva
za cas posla slomiti me zna depresija
sve se zaboravlja malo sutra

Ref.


Image Hosted by ImageShack.us



April

Ne vracaju se prosle godine
i samo ponekad kad svetlo nestane
ja osetim da su tu
svrate mi u prolazu

Ref.
I opet se secam aprila
jedne ptice slomljenih krila
a napolju nista sem kise
pa za tobom uzdisem

I gde su sad oni dani
kad smo bili nasmejani
kad nam je bilo ravno sve
od Australije do Amerike

Ne prica mi se o tebi nikome
a samo ponekad kad ne spava mi se
ja pozelim da si tu
da svratis mi u prolazu

Ref.


Image Hosted by ImageShack.us



Gore od ljubavi

Pre nego za milost zamolim svuci me
po svakoj suzi tuci me
ko dete kazni me
ko zenu spasi me

Tako mi malo treba da te prezirem
jos mnogo manje da ti se ne opirem
sav bol u meni ostavi
odes li, to mi je gore od ljubavi

Ref.
Hiljadu razloga je
dovoljno dobrih da bih mrzela te
u ovim nocima bez duse
koja place za nama

Hiljadu razloga je
ja trazim jedan da bih volela te
pa makar bila andjeo
sama na stubu srama

Ref.

Tako mi malo treba da te prezirem
jos mnogo manje da ti se ne opirem
sav bol u meni ostavi
odes li, to mi je gore od ljubavi



Image Hosted by ImageShack.us


~**LJuBav**~...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SMRT,ANDJEO,LJUBAV

Ne mogu zaustaviti
ove suze sto teku..
Ne mogu reci bolu
da prestane da boli,
ne mogu reci mislima
da prestanu da misle...
Mogu te
voljeti...
Jednom kada odem s ovoga svijeta
dali ces doci katkad na grob
djevojci koja je umrla
jer te je voljela,
oces li tada prvi put
suzu pustiti zbog mene...
Gledati cu te s neba,
slati cu ti kise suza,
gromove da ti kazu sto ja nisam stigla,
opet cu ti mozda nekada reci
da volim te,
iako sam andjeo
kojem je srce uzeto.
Znam ti ces se tada samo
nasmjesiti
okrenuti
otici....
A ja cu te jos
neprimjetno sljediti,
cuvati
i voljeti
......




Image Hosted by ImageShack.us



°°Prokleto nevazno....°°

Ugasit cu stihove zapaljene od voljenja
Suzama neostvarivih snova
Onda kada odlucis da mi poklonis svoj osmijeh
Osmijeh tisucu ljepota sjedinjenih u tebi....
Kako bi ga cuvao od stvarnosti drugacije....

Pokorit cu se svojom zeljom da budes sretna
Kada ljubec drugoga poljubis mi nadu
Da sam taj covjek
Ja.

Sami smo u svijetu lutanja,
Pozivnice za ludilo
Koja zavodis nemogucnoscu
da me volis....

Samoca je nepostovanje prisustva svega
Svega bez tebe zacinjene jedino potrebnim
I svetim u glavi nevjernika
Koji proklinje ovakvu srecu....

Nebo iznad,zemlja ispod
A u meni Ti
Nikada odbaciva i ruzna
Uvijek zadivljujuca i neponovljiva....

Daljine cuvaju strazu pred prehrabrim
Putnicima drskim
Okruzenim pozudom nagonima blagoslovljenih
Tako da ljubav ostane posao....

O Boze,na kojem kolosijeku ludila
Me ceka mir i Ti
Zaogrnuta srecom
Sto me volis....

Sto me volis
Pogledom uperenim prema
Nebu
Suncu
i Zvijezdama....

Sto me osjecas grlec
vjetrove pobunjenog vremena
Sto me slusas pjevom gorskih potoka
Sto me pronalazis nikada ubijenom znatizeljom
U Svijetu koji ti se otkriva
Neprekidno i stalno
Moja neuhvatljiva Kraljice....


Image Hosted by ImageShack.us


tRebAm nEk0ga tKo ćE mi p0kaZati sTvaRi
k0je čiNe i$tiNskU sRećU, m0žDa sAm sLijEpa,
aLi.. jA ćU uZdaHnuTi, ti ćEš sE nAsmiJaTi, a
jA ćU zApLakaTi.. nE m0gU oSjEtiTi sRećU,a
LjuBav mi sE čiNi tAk0 nEstVarn0m.. i sAd
d0k ti g0voRiM o sVom sTanJu kAžeM ti dA
uŽivaŠ u žiVotU. voLjeLa biH dA m0gU i jA,
aLi pRekAsn0 jE..

Image Hosted by ImageShack.us



So h0Ld mE wHen I'm hEre, riGht mE wHen
I'm WroNg, hoLd mE wHen I'm sCareD, aNd
LovE Me whEn I'm g0nE. EveRytHinG I aM
aNd eVeryThiNg iN mE wAntS t0 bE tHe onE
y0u waNteD mE t0 bE. I'LL nEveR Let yOu
doWn, eVen iF I c0uLd I'd giVe uP evErytHinG
iF onLy foR y0uR g00d..



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





petak, 24.08.2007.

GOTOVO...

Hmmm...da evo da se javim....Imam ovaj put dobrih razlogarolleyes,
da napisem post.....Ko god mi bude cito post...Svi vecinom zanju o
cemu se radi....e da...Ja i David smo prekinulieek....Sta vise reci...
Duuuuga prica.....Jer stvarno mi se neda....Neda mi se pisat sve to
na blogu....da nebi ispalo sad da zelim da cijela PULA mrzi neku osobu...
Ne dovoljno je da je ja bas ne volimburninmad.....hm....
ne volim,dali to tako uopce mogu reci...ccc...Ali ugl....zelim da znas...
da te ne mrzim jer smo mi kao prekinuli zbog tebeheadbang....nenene....
ja znam zasto smo mi prekinuli,ali jednostavno previse seres....sve sta tebi izadje
iz usta ugl.je laznono....E to ce biti dovoljno da ti kazem....I
nemoj mi vise ostavljat nikakve komentare na blogu jer sam ti rekla sta
sam imala i gotovo....jbg...bila sam iskrena prema tebi,sta sam ti trebala
reci da si mi ok ,da cemo si bit frendice ili sta ja znam,a neee,jbg.
mislim da je ovako najbolje....Bok...uzivaj...
hmm...dalje sto se tice prekida.....Bas sam dobila toliko punooo
postavljenih pitanja u ova zadnja dva dana neznam vise di da pocnem
s cim da zavrsim...Pola toga ni meni vise nije jasno...sve se to brzo desilo....
Ali...razocarana sam,totalno....dada...u njemu,jer je ispo takav debil....gad....
i trebala bi ga mrzit znam,ali jbg...jer nakon cetiri mjeseca ne mozes dopalit
na msn i prekinut,onda sutra opet doc na msn i kao hoces nesto rijesit preko
msn i jos vrijedjat...a nene...Nadam se da su sad sretni i on i ona....A ja.....
Koliko god bilo tesko,zivim dalje...zivim dalje za svoje prijateljesmijeh....
koje puno volim....i sad znam da cu ih uvijek imat uz sebe i ne zelim ih
izgubit,idem dalje jer jednostano ne zelim bit u k*....
Puno hvalaBicaku(pickici mojoj...heh)
...koji me oraspolozio i zbog kojeg sam pocela gledat pozitivno na stvari i Aldi(mojoj sekici)..A da ne zaboravim spomenut Doris,Suzu,Emu i Nensi....HVALA vam
svima.Neznam sta bi bez vassretan....puno ljudi bi sad zahvalila jer su
uz mene....i jer su mi rekli neke stvari...zbog kojih me sad lijepo boli k* i zbog
kojih cu lakse preci preko svega...Svi mi kazu da sam jaka osoba,da ja mogu
prec preko toga i imaju pravo necu nikom dati da me tako sjebe,vise nikad,
bilo mi je lijepo,ali UZASNO je zavrsilo i odlucila sam da cu odsad i ja bit kucka...
Jer svi su isti...govno do govneta i mislim da ce se pola cura slozit samnom....
Ne zelim patit...Jer sam shvatila da mojih suza nije vriedan.......
I jos nesto da ne zaboravim spomenut....Diego i Mateo....
nemojte zabrijavat da ce se ekipa raspast zbog jednog jebenog prekida
ili zbog skole ili sta ja znam sta....jer mi NE ZELIMO da se raspadne i to
je dovoljno a ostanemo svi skupa....Nece bit kao sto je bilo sad za praznike...
necemo svako jutro moc biti kod nekog,ali znamo sta smo se dogovorili i
samo se treba drzat tog dogovora...je tako??ae decki volim vas...hehehewink
PoZz....SVIMA.....neda mi se nabrajat..ugl pozdravljam svih koji mi komentiraju,
svih s msn-a,s novog,Vidikovca i Verude.....VOLIM VAS SVIH PUNO.....jos jednom HVALArolleyes




Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (117) | Printaj | GOTOVO... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.