< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Svakakva partijada i ludilo

Linkovi i anketa!

Blogovi koje čitam:

Ivčizujo
Ivanburninmad
Petricablabla
Patrišalaze
Teičfino
Saritacerek
Cicathumbup
Tanjicacool
naughty
Darkerica kamenog srcasmijeh
Deicagreedy
amy4everdead
Nivessretan

O MENI

nes kratko....
Ime: Ana
Skola:I-4....medicinska skola u rijeci
Smjer:fizioterapeut
Ljubav:pa...zasad zauzeta al ne oduzeta...hehe
Volim:svasta
Ne volim:sranja,nista....neam pojma
Inace svaki vikend partyjam...bavim se plesom...zajebavam se u skoli i skupljam komade (mislim na ocjene...haha)
Samo da vas upozorim....necu bas pisat ovaj blog cesto...
Fejs:Ana Benic
Mail i msn: anabenic13@hotmail.com


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

srijeda, 30.01.2008.

Ola!

Bokić ljudovi...dugo vam se nisam javljala..a sta cete
kad nema nista posebno.....
Jedino je to što sam se razbolila...tako je imam upalu uhadead......a
sto je jos gore trebam ić u petak u split na natjecanje sa plesom......
ma užas koda se to mora dogodit bas meni....ali dobro valjda cu nekako bit ok u petak....ja se nadam.........hehe
ali ako budem isla u split onda necu moc pit alkohol jer nazalost pijem antibiotik....
ali ionako moram prestat pit.....mislim nisam ja sad tu neka alkoholičarka aliparty...
koji put tu i tamo nes popijem..........ajde pa mi zaželite puno sreće za split i moje zdravlje a i da dođemo u subotu do nekakve medalje...hehe
držite nam fige........wave
lj



| Speak (15) | Print | x |

ponedjeljak, 21.01.2008.

Ah ta ljubav............. :)

Ljudi moji.............pitam se dali znate kako biti zaljubljen u vise ososba....
mislim ince je to da bas i nisi zaljubljen nego ti se neko sviđa.........
ali ja stvarno neznam........no
ali idemo dalje s mojim događajima..............zujo
kako vam ja inace idem dole na marendu u pekaru........meni se svidio jedan tip.............hehe
mala plavusica.......i nravno nezna kako izledam ali zna moje ime i da idem dolje u pekaru..............
danas se dogodilo cudo........svi su me u pekari napali i davali mi pare da im nesto kupi preko reda.............(jer je inace veljika guzva)......njamiparty
ali u toj pekari je bio i on i jos jedan decko koji mi se sviđa.......zante vec...
kko sam ja Pati trebala kupit pizzu ona se zaderala kao "Ana očeš li ti više??!!!" i kako se zaderala on je naravno sada skužio tko sam......
I šta je bilo????????ma ništa samo me pogledao nasmiješio se i to je bilo to....
da vas samo malo upozorim nisam bog zna kako ovo ispričala jer mi se neda ispravljat...............jer vam j bas inace i isam neka pismena...nono
Sad ako ste pročitali obavezno mi pustite komiće na to.......
P.S. Znam da sam malo luda...........hehenut

Aha i probajte ovo.......bas vam je super i pomaze....
Ovo morate probat......odlično je.......nebojte se nije virus....



| Speak (16) | Print | x |

subota, 12.01.2008.

Ej! Joj sta se meni dogodilo u ovih par dana!
Prije par dana sam sjebala cijeli komp..........dosao mi je neki virus
i ja luda isla resetirat komp i vise se nije mogao upalit!!!!!!!!
Ma ludnica!!!!!!!!!!Sta je bilo dalje?Ma nista samo sto je stari popizdio!!!
Ali sad zahvaljujući meni imamo novi Windows.hehe
Samo da jos nes recem svom drustvu: "Sorky sto nisam mogla izac van
jer me stari stavio u kaznu............ali valjda cu moc danas izac.......
ja se nadam."
E da da vam jos nes recem ali to svi znate..........sad u ponedjeljak
počinje jebena skola............uf kako je mrzim pa oni nastavnici
sto te tlace..........Ali sad posto je ova Laza otišla u penziju dolazi nam druga nastavnica iz fizike..............neka stroža...........joj
Ali školu čekam smo radi jednog raz. (pa da) a to je da
pomorci dolaze..............hehe
Ajd ostavljajte mi puuuuuuno komića!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dead



| Speak (22) | Print | x |

nedjelja, 06.01.2008.

novi dizajn...

Evo ljudeki ja stavila za promjenu malo
novi dizajn..........
taj mi se svidio a onaj mi je dosadio....hehe
jučer je bilo ludo vani............
Išli smo u kino i ludo se proveli...........smijehpartynjami
Ustvari ne bas jako ludo možda je bilo i
malo dosadno............ali samo nekome....
Ah..........jučer sam vidjela svoju bivšu simpu..........a tako je sladak.......cerek
A sta ce te.................život je takav....
Jebi ga.....ludno
ajd idem vam ja malo sad ca.........wavedead
pustajte komiće....................roflbelj


evo vam malo pjesmica:

Wisin y Yandel ft. R Kelly - Burn It Up


Yves Larock : Rise Up


Monrose - What You Don't Know


Timbaland - Apologize (feat. One Republic)


Britney Spears - Piece of Me


Eto to bi bilo to!!!!!!!!!!!
Komajte i uživajte!!!!!!!!!!!
beljwaveludcerek



| Speak (21) | Print | x |

četvrtak, 03.01.2008.

Ljudeki SRETNA NOVA!!!

Bokić...........nakon nekoliko dana evo pa vam ja pišem malo post............................
Kako ste proveli novu??????
Kod mene je bila ludnica!!!!!!!!!!nutzujo
Bili smo kod Sedlića.....................ma bila
je super.....................
Bas sam se ludo provela.......bilo je svačega..od cugeparty pa nadaljenjamismokinpjevafino...............
ma ugl.......bas sam se naplesala........
ali nije bilo samo plesanja...............hm.......
bilo je tu svega..................ja i sandra smo svojim simpama slali svakakve poruke tipa: volim tecerek itd...................ali sandri je uspijelo ali meni nije............ma nema veze............
Važno da sam se ludo provela........iako
se pola toga ne siječam..............
ma ok........sretan
ajd ja vam sad idem!!!!!!!!!!!!!!!!wave
pustajte mi komiće...........belj
bokić!!!!!!!!!!!!!!cereksmokin



| Speak (14) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.