srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Svakakva partijada i ludilo

Linkovi i anketa!

Blogovi koje čitam:

Ivčizujo
Ivanburninmad
Petricablabla
Patrišalaze
Teičfino
Saritacerek
Cicathumbup
Tanjicacool
naughty
Darkerica kamenog srcasmijeh
Deicagreedy
amy4everdead
Nivessretan

O MENI

nes kratko....
Ime: Ana
Skola:I-4....medicinska skola u rijeci
Smjer:fizioterapeut
Ljubav:pa...zasad zauzeta al ne oduzeta...hehe
Volim:svasta
Ne volim:sranja,nista....neam pojma
Inace svaki vikend partyjam...bavim se plesom...zajebavam se u skoli i skupljam komade (mislim na ocjene...haha)
Samo da vas upozorim....necu bas pisat ovaj blog cesto...
Fejs:Ana Benic
Mail i msn: anabenic13@hotmail.com


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

ponedjeljak, 30.07.2007.

Rođakinja iz poljske...........

Pošto mi je mama Poljakinja,rodbina svako ljeto dolazi kod mene...........Tako mi je u subotu došla jedna rođakinja Paulina sa svojim bratom i njegovim frendom iz Austrije......Ona je došla kod mene samo na dva dana jer je već bila dva tjedna u dalmaciji pa je sasmo svratila........
Kad smo izašle van odmah su dečki naletili i pitali koliko ima godina....no kad sam im rekla da ima 16 nisu mogli vjerovati..............
oni su mislili da imaju 13 ili 14 godina kao i ja.........tako smo se družile i izlazile van dva dana za redom...........i družili sa frendovima.........Naravno ja sam morala sve prevađat s Poljskog jezika na Hrvatski ili obrnuto...........Bilo je zabavno i smiješno kad sam prevađala......ali to društvo su postavljala tako glupa pitanja.........npr.jedan dečko:"S kud je?" ja:Iz poljske on:Aaaaaaaaaaa to je tamo di barkom veslaš do kuće? ja:Ma to ti je Venecija ako neznaš to ti je u Italiji on:Aha pa di je onda Poljska?...................................
Možete zamoslit koji glupi dečko???????????ludbanglud
No dobro danas je otišla ča pa sam bila malo tužnano........ali nema veze...............
Sad moram ić................
Ajd bokić!!!!!!!!!!!!mahwavemahhrvatska



| Speak (14) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.